Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-05-20 14h38
Antwoorden: 2 antwoorden
Jammer dat ik alles bij Orange heb wat toch een groot bedrag is elke maand. Slechte 4g, slechte wifi, enz heb. Ik heb een duplex appartement met op de onder verdieping matige verbinding en de boven verdieping super slechte verbinding. Terwijl er niet eens een deur ofso tussen de 2 verdiepen zit.
@Sashaclijnen1 het is nooit fijn als er dingen zijn die niet werken zoals je wil.
Als je slecht 4G ontvangst heb kan dat ook aan je woning liggen dat deze te goed geisoleerd is. Dat hoeft dus niet de oorzaak te zijn bij Orange.
Betreft je wifi signaal , kan je ook eens aangeven waar je modem staat ? Want je zegt dat als je boven bent in je woning je ook slecht wifi signaal hebt ondanks dat er geen deur in zit. Maar ik verwacht wel dat er een plafond is tussen beneden verdieping en boven verdieping. Dus als je modem beneden staat kan dat wel perfect erin resulteren dat je wifi boven slecht is. Dan zou je dus al moeten gaan werken met eventueel een powerline , maar dan moet je wel een goed werkend stroom circuit hebben. Eventueel een AP plaatsen kan ook een oplossing bieden.
Je modem kan je ook afstellen op zijn wifi kanalen. Je dient dan met een rechtstreekse kabel en je pc te verbinden met de modem en inloggen op de modem. Dan kan je daarin je wifi kanalen aanpassen en opslaan. Beste is te kiezen tussen de kanalen 1 of 6 of 11.
Bekijk ook zeker dat modem vrij staat en dus niet in een kast achter een kast of andere meubelen. Je wifi heeft altijd ten allertijde vrij signaal nodig om goed te kunnen werken.
Zeer jammer dat te lezen. In welke omgeving woon je?
Wij wonen ook op een appartement op het hoogste en nergens problemen mee.
De mensen met Proximus wel.
Als ik bij hun ben heb ik ook géén enkel probleem, bij die dame lag het aan haar toestel.
Kan je misschien ook eens nakijken?