Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-09-23 23h28
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zou graag effectief iemand van Orange zelf verkrijgen want ik nu wel ietwat geïrriteerd geraakt.
Mijn eerste probleem was met de topic Wifi (mijn post met probleem)
Net nu dat ineens plots gewone wifi terug lijkt te werken (wel nog altijd alleen maar de gewone breedband, de 5G wifi breedband nog steeds niet) dan werkt nu mijn mobiel internet plots iet meer sinds 1-2 uurtjes geleden ?
Dus moet ik mij toch even de vraag stellen wat er allemaal aan de hand is?
Dank bij voorbaat hopelijk effectief een medewerker van bij Orange hierop antwoord. 🙏
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag lijkt het opgelost te zijn.
was misschien kleine storing gisterenavond.
Hopelijk ook snel opgelost voor jullie @Torvicx en @catronomix
Vandaag lijkt het opgelost te zijn.
was misschien kleine storing gisterenavond.
Hopelijk ook snel opgelost voor jullie @Torvicx en @catronomix
@Timothy_3090 fijn dat je reageert.
Volgende keer misschien je toestel eens volledig
uitschakelen en nadien opnieuw opstarten, fijne dag.
Hier ook problemen sinds gisteren. Op en af en dan plotseling helemaal niets meer...
@Timothy_3090 een goedemorgen, jammmer dit te lezen
wij kunnen je alleen maar tips geven hoor.
We zijn ook gewoon klanten zoals jullie.
Neem contact op met nr 5000 of je kan via FB-Messenger een berichtje doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Dat geld ook voor @catronomix
Of misschien via deze pagina https://www.orange.be/nl/contact
Succes beiden.