Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-09-23 23h28
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zou graag effectief iemand van Orange zelf verkrijgen want ik nu wel ietwat geïrriteerd geraakt.
Mijn eerste probleem was met de topic Wifi (mijn post met probleem)
Net nu dat ineens plots gewone wifi terug lijkt te werken (wel nog altijd alleen maar de gewone breedband, de 5G wifi breedband nog steeds niet) dan werkt nu mijn mobiel internet plots iet meer sinds 1-2 uurtjes geleden ?
Dus moet ik mij toch even de vraag stellen wat er allemaal aan de hand is?
Dank bij voorbaat hopelijk effectief een medewerker van bij Orange hierop antwoord. 🙏
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag lijkt het opgelost te zijn.
was misschien kleine storing gisterenavond.
Hopelijk ook snel opgelost voor jullie @Torvicx en @catronomix
Bij mij ook al 2u geen mobiel internet (flybox 4g), heel frustrerend dat er op dit uur geen klantenservice is en niemand het netwerk lijkt te monitoren om zulke problemen meteen op te lossen. problemen die ook veel te vaak voorkomen.
Hebben 5000 nr. simpelweg afgesloten deze ochtend. Te veel bellers. 'Laat ons gerust' is het devies. "Klant is koning."