annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen internet

Topic gestart op: 21-05-20 20h55

Antwoorden: 9 antwoorden

manatje
Gewaardeerd verkenner

geen internet

OPGELOST

Een maand geleden in de technieker hier internet komen installeren bij mij thuis. 

Nu ik ben een dag weg geweest en ik kom thuis en er is plots geen internet meer. de router staat op niet online. heb alles al geprobeert van opnieuw opstarten enz. maar niets help.

Ik zit ook midden in de blok periode en heb noodzakelijk internet nodig. 

kan iemand mij helpen om dit zo spoedig mogelijk te kunnen oplossen.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@manatje  dan hoop ik niet dat er een technieker of iemand moet komen. Moest je het morgen niet in orde krijgen kan je eventueel van je gsm een hotspot maken. Op die manier aan  je pc verbinden of met je pc verbinden en dan heb je wel internet. ( je moet natuurlijk wel over voldoende data beschikken in je bundel.) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
manatje
Gewaardeerd verkenner

ja het lampje van power en wifi brand en ds flikkert maar al de rest is uit. het een love pack. heb ook al op reset knop geduwd maar het probleem blijft.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@manatje  heb je ook al eens rond gehoord bij geburen of die hetzelfde probleem hebben? Anders eens de klantendienst bellen en vragen of er ergens een storing is. Eventueel ook eens je lijn na kijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
manatje
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 bij de buren heeft er niemand last. 

Zal morgen ochtend om 8u moeten bellen. hopelijk kunnen ze het tegen 9u oplossen want dan heb ik een belangerijke les die ik niet mag missen online...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@manatje  dan hoop ik niet dat er een technieker of iemand moet komen. Moest je het morgen niet in orde krijgen kan je eventueel van je gsm een hotspot maken. Op die manier aan  je pc verbinden of met je pc verbinden en dan heb je wel internet. ( je moet natuurlijk wel over voldoende data beschikken in je bundel.) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Manatje,

goedemorgen, trek alle stekkers eens uit.

Wacht 10 minuten. Steek dan alles terug in en zet dan pas je pc of laptop op.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen