Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-06-20 10h32
Antwoorden: 5 antwoorden
Dag orange tribe,
Het kan aan mij liggen maar ik vind geen optie om HTTPS aan te zetten om de modem te benaderen (ja zelfs van op eenlokaal netwerk is dit aangeraden).
Iemand een idee wanneer ze deze "hedendaagse" beveiliging gaan toevoegen op de modems van Orange?
Alvast bedankt!
@jaip heb niet echt een idee wanneer dit er door gaat komen. Wat ik wel weet en wat mij in een andere post net bevestigd is , is dat bepaalde projecten even stil gezet zijn wegens de corona crisis. 1 van die projecten is dat er bepaalde veranderingen aan de modem doorgevoerd zouden worden en die gaan einde dit jaar door. Kan zijn dat je dan die update er door gaat krijgen. Anders kan je de vraag altijd eens via Messenger en of Twitter stellen en dat ze je een correcter antwoord kunnen geven. Voor ons is het ook niet duidelijk hoe en wanneer.
Dag Patrick,
bedankt voor het antwoord. Ik vind het ook vreemd dat je geen ticket kan openen bij Orange online...
Vermoedelijk zal dit "wel" kunnen door te bellen (wat meestal efficiënter is) maar toch vreemd.
Dus voor bijvoorbeeld eventlogs te laten annalyzeren (een CM state flap die constant voor doet) is best een Messenger bericht? Of toch maar bellen?
Alvast bedankt!
@jaip een 'online ticket' weet niet wat je er precies mee bedoeld maar als je gewoon een dossier wil hebben kan je altijd via Messenger of Twitter je vraag sturen. Misschien ben je een business klant en kan je wel 'online 'ticket' openen dat weet ik niet. Als je gaat bellen en je vraagt eventlogs en CM state dan denk ik dat ze drie keer vragen waar je over spreekt.
Dag Patrick,
Online, als in een ticket systeem waarbij wij (klanten) kunnen mailen richting bedrijf (Orange) voor problemen. Bij hen wordt dit dan vermoedelijk opgevolgd binnen in een ticket systeem (salesforce en dergelijke).
"Als je gaat bellen en je vraagt eventlogs en CM state dan denk ik dat ze drie keer vragen waar je over spreekt."
=> Je mag natuurlijk geen kwalitatieve support verwachten van zo een groot bedrijf ..? ^o)
Dat terzijde 🙂 heb een messenger gestuurd op hoop van zege.
Alvast bedankt voor je snelle feedback.