Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-05-25 13h28
Antwoorden: 18 antwoorden
op mijn adres is het internet erg onstabiel. Is al weken zo. Dan weer aan dan weer uit. En ik ben een online trader .... vroeger met proximus 3Mb download, 0.5Mb upload was het stabieler. Ook geen ontvangst met mobiel hier op mijn adres. Omdat ze verdommen een zender op te hangen. Ik denk dat ik switch naar BASE. die bieden nu ook internet via de kabel. Als ik dit schrijf gaat de boel weer down. Totale rommel dit
veel discuteren hier helpt niks. Er zijn hier alleen klanten
Veel geluk bij Base, dan
dus het werkte even vanmorgen. Toen ging het down en ben ik weggegaan en ik zag ze werken aan de bovengrondse kabels. Toen terug thuis en ze waren weg en de boel werkte weer. Ik weer aan het werkt ging het weer down. Ik omlaag gereden maar zag niemand aan het werkt. Beneden gebeld want daar werkt mijn Orange Mobile nog net wel (thuis niet omdat ze verdommen een zender op te hangen). Zou nu om een algemene storing gaan. Ik kreeg 11.25€ terug op mijn volgende rekening. Wat is hier aan de hand?? Mogelijk moet ik maar naar Starlink helemaal weg bij die amateurs hier in België
gisteren was het ook een "geplande" down dag. Maintenance volgens 5000. Ervan op de hoogte gesteld. Nee, zeker niet. In het begin dat ik bij Orange zat kreeg ik nog wel eens een SMS dat er werkzaamheden waren. Daarmee zijn ze opgehouden. Zijn enkel maar lastig die klanten.
Wat ze doen weet ik niet maar het internet is zo instabiel als ik weet niet wat. Als ik voorheen een speedtest deed dan ging het snel naar 200Mbps en iets van 12 upload ofzo. Nu is het heel wisselend. Valt ineens snel terug.
Ik heb beneden mijn computers waarbij ik een Netgear Router met de kabel aan de Orange modem heb zitten. Heeft altijd goed gewerkt. Ik had hem echter in "Router" modus en nu in "Access" modus gezet. Maakt geen verschil. Om de zoveel tijd van mijn data even stil. Soms maar 30 seconden ofzo en komt dan weer op. Maar dat is voor mij funest. Ik heb even naar de DOCSIS logs gekeken. Deze data stond op mijn Orange Modem. Ik weet niet wat het betekend maar lijkt dat de boel niet lekker loopt hier. Kijken of er vandaag weer een "gepland" onderhoud is. Anders bel ik maar weer 5000 om mijn modem te laten analyseren.
Wed May 7 05:14:25 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:15:43 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:15:48 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:16:11 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:29:47 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:29:52 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:32:11 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:47:56 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:48:01 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:49:18 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:49:22 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:49:23 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 05:50:42 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:00:52 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:00:57 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:01:08 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:02:36 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:02:40 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:04:42 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:04:46 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:05:44 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:10:19 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:10:24 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:11:08 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:13:46 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:13:51 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:14:48 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:58:55 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 06:59:01 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 07:09:19 2025
84000500
Critical (3)
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 07:09:23 2025
84000700
Warning (5)
RCS Partial Service;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
Wed May 7 07:12:52 2025
84020300
Warning (5)
MDD message timeout;CM-MAC=10:a7:93:89:d5:94;CMTS-MAC=00:eb:d5:21:83:96;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
@emp62 goedenavond,
wil jij stoppen met van die berichten te posten welke totaal géén zin hebben dank U.
Je zit hier het meest tegen jezelf te praten.
Je had dat op voorhand ook kunnen nakijken.
Maar je bent vrij om te gaan, succes.
Fijne avond.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |