annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internet down

Topic gestart op: 09-07-20 12h39

Antwoorden: 2 antwoorden

nter55
Aspirant verkenner

internet down

OPGELOST

Sinds ma 06/07 supertraag WIFI. Echt heel traag. Sinds 08/07 heb ik volledig geen internet meer.Geen wifi en ook geen internet via utp-kabel. Status die ik krijg bij beide verbindingen: ‘Verbonden, geen internet’.De modem hem ik 2x ontstroomd. Vervolgens ruim voldoende tijd gegund om opnieuw op te starten. NIKS.modem 2x gereset. NIKS. Intussentijd ook pc/laptop diverse keren herstart. Nada. Ook smart-tv heeft geen connectie meer. Bij het invoeren wachtwoord wifi-verbinding geeft de smart-tv aan: onjuist wachtwoord. Geloof me, was het juiste, heeft altijd gewerkt.

Volgens telefonische helpdesk is de modem verbonden en actief. De modem omruilen kan niet omwille van een bepaald ip-protocol. Ik krijg te horen van de helpdesk dat dit 3-6 dagen kan duren voor dit opgelost is. Allez daar ga ik van uit. De dame aan de lijn vertelde me dat ze me gaan contacteren binnen de 3 à 6 dagen. Dat is in internetland een eeuwigheid. Zeker ik nu na een lichamelijk ongeval diverse afspraken dien te maken, te emailen, documenten dien te uploaden,...3-6 is veel te lang. Een technieker konden ze nog niet langs sturen want het probleem was nog te ‘jong’. Ze heeft wel mijn dossier op ‘dringend’ gezet. Maar zou toch nog 3-6 dagen duren. Ik wil niet weten hoe lang je moet wachten als het niet dringend is...Graag wil ik dit probleem voor zaterdag opgelost zien anders schakel ik over naar andere provider. Ik heb geen tijd om zolang te wachten, ik heb momenteel andere dingen aan mijn hoofd dan mijn internet te fixen. Ik vraag me trouwens ook af of de dagen die ik niet online kan zijn ook in mijn afrekening worden verrekend? Ik denk het niet. Maar zou wel correct zijn. #endaarstajedan

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@nter55  dat klinkt niet best als ik het zo allemaal lees. En de dagen dat je moet wachten is geen protocol of wel wordt het opgelost aan de lijn of wel komt er iemand het oplossen. Ik zou terug bellen en , hopelijk , krijg je iemand anders aan de lijn. Daar nog eens je probleem uitleggen en een technieker vragen dat ze het komen oplossen. Je hebt recht op een technische hulp omdat het niet werkt dus dit is niet correct van de klantendienst. Hier gaan we je niet kunnen helpen aangezien wij allemaal klant zijn en geen medewerkers , die zijn hier ook niet actief enkel een moderator maar daar heb je niks aan want die begeleid hier alles op de Tribe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@nter55  dat klinkt niet best als ik het zo allemaal lees. En de dagen dat je moet wachten is geen protocol of wel wordt het opgelost aan de lijn of wel komt er iemand het oplossen. Ik zou terug bellen en , hopelijk , krijg je iemand anders aan de lijn. Daar nog eens je probleem uitleggen en een technieker vragen dat ze het komen oplossen. Je hebt recht op een technische hulp omdat het niet werkt dus dit is niet correct van de klantendienst. Hier gaan we je niet kunnen helpen aangezien wij allemaal klant zijn en geen medewerkers , die zijn hier ook niet actief enkel een moderator maar daar heb je niks aan want die begeleid hier alles op de Tribe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


nter55
Aspirant verkenner

Dank je, Patrick2.

 

Inmiddels telefoon gekregen na je advies en morgen sturen ze een technieker. 

Thx

Leden met de meeste pluimen