annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

jouw modem, lokaal toegang , huidig wachtwoord wijzigen

Topic gestart op: 05-10-20 10h37

Antwoorden: 22 antwoorden

Michg
Aspirant scout

jouw modem, lokaal toegang , huidig wachtwoord wijzigen

Iemand een idee hoe ik mijn paswoord voor lokale toegang kan wijzigen? ik kan effectief alle bewerkingen doen maar dan gebeurd er niks....Er word niks gewijzigd, het meegeleverd paswoord van de modem blijft ?Nieuwe modem van vorige week.

Nog dit heb intussen al een CGNAT 100. ip en 178 ip gehad ook ...

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
wimmees
Gewaardeerd verkenner

Is hier ondertussen al nieuws over? Ik probeer hetzelfde te doen en nog steeds niet mogelijk. Basiswachtwoord dat ik meekreeg is ronduit onveilig (kort) en eigenlijk vind ik dit redelijk schandalig.

Bijkomend probleem is dat er blijkbaar ook iets mis loopt bij het uitschakelen van de WPS functie.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als je dingen wijzigt @Michg moet je onderaan nog klikken op Apply/Toepassen

0 pluimen
Michg
Aspirant scout

Hoi allemaal reeds herhaalde malen gedaan. Ook ne reset enz....

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Een reset gaat terug naar de initiele instelliingen @Michg Dan is het password zeker dit dat op het etiket onderaan staat

na veranderingen, en Toepassen kun  je de modem herstarten eventueel .  Dat is power Off, wat wachten en power On.  Of als je aangelogd bent in de modem kun je dat vandaar uit doen.

Dat je veranderingen doet, Toepassen en dat er niks veranderd is kan ik moeilijk geloven

0 pluimen
Michg
Aspirant scout

ooooo.jpg

Wat zie jij hier bij tekens weergeven ?

iiii.jpg

 mijn aanpassing +bewaren + toepassen..  er gebeurd niks ! en ik geraak niet binnen bij 5000

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen