annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

jouw modem, lokaal toegang , huidig wachtwoord wijzigen

Topic gestart op: 05-10-20 10h37

Antwoorden: 22 antwoorden

Michg
Aspirant scout

jouw modem, lokaal toegang , huidig wachtwoord wijzigen

Iemand een idee hoe ik mijn paswoord voor lokale toegang kan wijzigen? ik kan effectief alle bewerkingen doen maar dan gebeurd er niks....Er word niks gewijzigd, het meegeleverd paswoord van de modem blijft ?Nieuwe modem van vorige week.

Nog dit heb intussen al een CGNAT 100. ip en 178 ip gehad ook ...

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
wimmees
Gewaardeerd verkenner

Beste @Totem 

Alvast van harte bedankt voor je reactie. Ik heb dit probleem enkele maanden geleden hier gemeld, tweemaal telefonisch en via DM op Twitter. Het lijkt duidelijk geen prioriteit te zijn.

Dit lijkt mij een serieus beveiligingsprobleem. Ik heb het niet over de kleur van een knop die mij niet aanstaat. Ik heb het over een onveilig en kort administrator wachtwoord dat toegang geeft tot mijn volledige netwerk. Een wachtwoord dat ik door een vermoedelijke 'bug' niet zelf kan wijzigen.

Ik heb begrip voor het feit dat jij hier niet voor verantwoordelijk bent en ik weiger principieel eerstelijnshulp aan te vallen, maar ik hoop toch dat er een manier is om dit iets sneller op de bureaus van de juiste mensen te krijgen. Ik kan jammer genoeg geen DM's sturen aangezien ik geen sociale media heb (Buiten een stil Twitter account).

Misschien zijn er mensen die meelezen en dit wel willen meenemen naar de sociale media. Ik blijf alvast deze post volgen voor een (hopelijk snelle) oplossing.

KeepYourITUp
Gewaardeerd verkenner

Ter info: Er is een update uitgevoerd aan de modems. Het wachtwoord kan aangepast worden. Zojuist succesvol gedaan.

wimmees
Gewaardeerd verkenner

Welke firmware heb je?

Zonet getest en werkt hier nog steeds niet. Merci alvast om het mee op te volgen.

Hier een TCG300

Firmware: D22F.EG00.15.01.OBE.02.05

0 pluimen
KeepYourITUp
Gewaardeerd verkenner

D22F.EG00.15.01.OBE.02.06

1 versie hoger dus. Nog even geduld zeker? 😀

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@wimmees  schreef:

Welke firmware heb je?

Zonet getest en werkt hier nog steeds niet. Merci alvast om het mee op te volgen.

Hier een TCG300

Firmware: D22F.EG00.15.01.OBE.02.05


IK kan wel, @wimmees .  Heb versie D22F.EG00.15.01.OBE.02.06

Onder

  • Jouw modem/Your modem
  • lokaal adres/local access

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen