Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-24 17h16
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wens onderstaande vraag aan Orange te stellen. Hoe? Gaat blijkbaar niet via klantenzone. Vind geen adres
Beste,
naar jullie Orange
Ik heb Vraag i.v.m. klantenzone.
Om budgettaire redenen ben ik na een aanbieding in september overgestapt van Proximus één gsm nummer .0495........... en één email adres: .........@gmail.com Op 24/09 heeft men internet en TV geïnstalleerd in een appartement in X......... en op 25/09 heeft men eenzelfde installatie gedaan op mijn domicilieadres in Y........ Toen ik mijn klantenzone consulteerde om mijn factuur te betalen zag ik echter enkel deze van Y.... . Per mail was ik wel op de hoogte gesteld dat er nog een factuur van X.... was. Ik heb sinds dan minstens 5 telefoontjes gepleegd met de vraag om ook de facturen van X...... in dezelfde klantenzone van Y.........te zetten. Telkenmale werd mij beloofd om dit in orde te maken. Tevergeefs echter zodat men mij uiteindelijk doorverwezen heeft naar de Orange shop van V....... Jullie bediende aldaar kwam ook tot de constatatie dat de overdracht naar mijn klantenzone niet mogelijk was. Ik kon enkel een nieuwe klantenzone creëren met een nieuw email adres. Ik heb dan maar een nieuw emailadres gemaakt en een nieuwe klantenzone.
Sta me toe dit vreemd te vinden want in de veronderstelling dat ik nog te verhuren vakantieappartementen zou hebben dan zou ik bij elke installatie van TV en internetverbinding door jullie Orange telkens nieuwe emailadressen en klantenzones moeten creëren??? Alhoewel men mij steeds vriendelijk en hulpvol te woord heeft gestaan is er nooit opvolging geweest of wat men ging oplossen wel degelijk opgelost was. Ik had daarom graag zo vlug mogelijk confirmatie gekregen dat er geen andere oplossing mogelijk was. Ik moet wel de laatste aan het woord gekregen medewerkster bedanken omdat zij gezien heeft dat ik nog recht had op een korting gezien ik twee internet en TV verbindingen heb.
met vriendelijke groeten
Hubert1
NAAR WIE MOET IK DIT STUREN OM EEN ANTWOORD TE KRIJGEN
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@hubert1 een goedenavond,
hier zitten alleen klanten die klanten helpen.
Maar in dit geval zal je het toch moeten oplossen via de nr 5000.
Of ga eens langs in een shop.
Wij kunnen je daar echt niet mee helpen.
Succes.
Ik kom van 5000 en van een shop. Hun antwoord: elke nieuwe internetaansluiting een nieuw emailadres en een nieuwe klantzone zelfs al is het dezelfde klant. Een beetje absurd niet?
Ik zocht naar een adres waar ik mijn vraag schriftelijk kon stellen of het echt niet anders kan. Hebben klanten nooit een vraag schriftelijk kunnen stellen?
@hubert1 een goedenavond,
hier zitten alleen klanten die klanten helpen.
Maar in dit geval zal je het toch moeten oplossen via de nr 5000.
Of ga eens langs in een shop.
Wij kunnen je daar echt niet mee helpen.
Succes.