Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-08-20 15h24
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik bestelde zonet een flybox en deze zou normaal binnen de 48u geleverd worden. Ik ben echter pas vanaf donderdag aanwezig op mijn appartement en vroeg me af hoe ik ervoor kan zorgen dat het pas dan wordt geleverd.
@elisevanderbeck is je probleem hiermee opgelost ? Vergeet dan niet de post aan te duiden die je het meest geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere Tribers ook weer verder helpen.
Als de levering via Bpost is, krijg je normaal een trackingnummer. Tot een bepaalde tijd kan je de leveringsvoorkeuren aanpassen. Bijvoorbeeld naar een afhaalpunt in je buurt of een Bpost pakjesautomaat.
Als de trackingnr de status aangeeft "klaarmaken door afzender" kan je uw leveringsvoorkeur nog aanpassen.
@elisevanderbeck goedenavond,
dat is niet slim hé.
Je kan hier eens gaan lezen misschien helpt het je?
Of telefoneer naar 5000.
Succes ermee.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |