Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-20 13h06
Antwoorden: 16 antwoorden
Het is nu de tweede maand op rij dat ons ONBEPERKT internet BEPERKT wordt omdat we volgens orange over een zogehete BEPERKING van 750gb zouden zijn gegaan die nergens in het contract, noch in de algemene voorwaarden wordt vernoemd.. Laat staan dat dit ergens te monitoren zou zijn..
En dit net nu onze kinderen aan hun vakantie beginnen.
Net gebeld naar 5000 om te horen te krijgen dat zijn baas er in het weekend niet is en hij enkel technische problemen kan oplossen.. Het lijkt wel of ik klant van een KMO ben..
Maandag verwacht ik tegenbericht. Ben eens benieuwd hoe ze zich hier uit gaan proberen te praten.
Zijn er nog mensen met dit probleem waarbij ze onterecht de snelheid beperken ?
@stevejaspers wat @KBE zegt is wel correct. Er staat duidelijk vermeld , ook in de voorwaarden , dat in de piek uren een verbruik van 750 GB toegestaan is. Ben je boven die 750 GB in die maand in de piek uren wordt de snelheid terug gezet naar 10 MBPS tot de dal uren beginnen. Dit is een regel die wordt toegepast vanuit Telenet , omdat Orange hun kabel gebruikt. Dus in de dal uren krijg je je volledige surfsnelheid en mag je gebruiken zoveel je wil.
Het staat wel degelijk op de webiste van Orange.
Maar is niet makkelijk te vinden.
Je kan wel je download volume in de gaten houden ( als het werkt, want soms ligt dit plat )
Voor te weten hoeveel je verbruikt hebt ga je naar de klantenzone.
Druk op overzicht en dan maak je keuze.
Neem internet dan zie je u verbruik.
Ik heb ook wel enorme moeite met die no limit reclame, want dat is het gewoon niet.
Voor kwasi geen limiet te hebben moeten we uitwijken naar andere providers.
Enkel na 12u 's avonds is het no limit tot 12u 's middags.
Vandaar draai ik al mijn downloads in de nacht.
Maar op mijn foto hebben ze wel de dal en piek omgedraait.