annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onbeperkt internet voor de tweede maand op rij op smallband.

Topic gestart op: 22-02-20 13h06

Antwoorden: 16 antwoorden

stevejaspers
Aspirant verkenner

onbeperkt internet voor de tweede maand op rij op smallband.

Het is nu de tweede maand op rij dat ons ONBEPERKT internet BEPERKT wordt omdat we volgens orange over een zogehete BEPERKING van 750gb zouden zijn gegaan die nergens in het contract, noch in de algemene voorwaarden wordt vernoemd.. Laat staan dat dit ergens te monitoren zou zijn..
En dit net nu onze kinderen aan hun vakantie beginnen.
Net gebeld naar 5000 om te horen te krijgen dat zijn baas er in het weekend niet is en hij enkel technische problemen kan oplossen.. Het lijkt wel of ik klant van een KMO ben.. 
Maandag verwacht ik tegenbericht. Ben eens benieuwd hoe ze zich hier uit gaan proberen te praten.

Zijn er nog mensen met dit probleem waarbij ze onterecht de snelheid beperken ?

Labels (2)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
KingcClash
Ervaren verkenner

Dus geen onbeperkte download aan 100mbs.... Dus maken ze het niet waar, toch? En ze weten het, anders waarom de "onbestaande beperking" ergens ver weg verstoppen? 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@KingcClash  het is wel onbeperkt . Om het verkeer op die lijn niet te overbelasten hebben ze die regel van 750 GB erin gezet. Ik ken er wel die tegen de 1 TB aankomen om te gebruiken zonder dat ze verlaagde snelheid hebben. Maar die downloaden in de nacht maar dan moet dat wel mogelijk zijn. Zelf heb ik ook een hoog verbruik en probeer ik ook in de nacht het meeste te verbruiken kwa download.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KBE
Ervaren verkenner

Maar bij Telenet heb je wel business pakketjes, en ja die kan je als particulier ook gewoon kopen.

Mits je de extra btw betaald doen ze er niet moeilijk over. 

 

Daar heb je dan wel 3TB, en dit is iets dat Orange niet heeft. 

Had de vraag hier ook gesteld, maar iemand postige een link maar dat was enkel mobiele dingen die ik zag. 

Toen ik even verder op onderzoek ging, kwam ik uit op Orange Shape.

 

Daar hebben ze business abbonementen, maar de lijn is niet die van Telenet.

Als je shape neemt, zit je op VDSL2 lijn. Bij mijn weten is dat de lijn van Proximus. 

Maar hier is nu het probleem, bij mij ligt er enkel ADSL. Dus 10mbps down en 0.5 op.

Dan is dit voor mij ook geen optie voor dit bij Orange te nemen. 

 

Ik hoop gewoon dat Orange ook zo iets kan aanbieden met 3TB mits extra te betalen.

Dan heb ik dat er graag voor over. 

0 pluimen
stevejaspers
Aspirant verkenner

Mijn verbruik opvolgen gaat niet. teller staat altijd op 0..

750gb is gewoon te weinig.. een paar updates van fortnite en wat streamen en je bent er al..

Dat orange dit toepast zonder dat dit in geen enkele vorm van contract of algemene voorwaarden vermeld staat is gewoon onwettig. Men kan niet zomaar iets in een faq zetten en denken dat dit rechtsgeldig is.

Ik verwacht dan ook, eens men contact met mij heeft opgenomen, snel weer van die smalband af te zijn.

0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

Heb ik al op userbase gezegd.

overal zie je misleidende reclame proximus alles aan 39€ maar als je goed leest is het een x aantal maanden. EDPNET zet op facebook reclame je zou haast geloven dat iedereen snelheid 250 kan krijgen.

 

Je moet altijd de voorwaarden leze, staan ze u niet aan geen enkel probleem kies dan gewoon een ander provider die wel aan uw noden past.

Leden met de meeste pluimen