annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onbeperkt internet voor de tweede maand op rij op smallband.

Topic gestart op: 22-02-20 13h06

Antwoorden: 16 antwoorden

stevejaspers
Aspirant verkenner

onbeperkt internet voor de tweede maand op rij op smallband.

Het is nu de tweede maand op rij dat ons ONBEPERKT internet BEPERKT wordt omdat we volgens orange over een zogehete BEPERKING van 750gb zouden zijn gegaan die nergens in het contract, noch in de algemene voorwaarden wordt vernoemd.. Laat staan dat dit ergens te monitoren zou zijn..
En dit net nu onze kinderen aan hun vakantie beginnen.
Net gebeld naar 5000 om te horen te krijgen dat zijn baas er in het weekend niet is en hij enkel technische problemen kan oplossen.. Het lijkt wel of ik klant van een KMO ben.. 
Maandag verwacht ik tegenbericht. Ben eens benieuwd hoe ze zich hier uit gaan proberen te praten.

Zijn er nog mensen met dit probleem waarbij ze onterecht de snelheid beperken ?

Labels (2)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@yvanp  het staat nog thans beschreven en het maakt eigenlijk niet uit waar. Als je een contract tekent ga je akkoord met HUN voorwaarden dus ja het is geldig. En dan maakt het niet uit waar ze het schrijven. Het is een geldige voorwaarden en daar kan je niet onderuit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cékes
Gewaardeerd verkenner

Imo mag Orange u niet op smallband gooien. Je kan namelijk je verbruik niet opvolgen in 'Mijn klantenzone'.
Ikzelf klant vanaf augustus 2019 en die tool heeft nog nooit gewerkt. Al meermaals aangehaald, en telkens is het "Dit is een algemeen probleem ik heb een ticket aangemaakt voor u'. Waarna ik na dagen, weken, maanden nog niets verder heb gekregen van informatie.

Opvolgen in de modem kan wel zolang uw modem 24/24u aanstaat. Als er toch stroomonderbreking is reset die teller.

Dusja, hoe kan je dan wel uw verbruik op de voet opvolgen?

Het is zielig dat zo'n groot bedrijf dit issue nog steeds niet heeft opgelost. Hier zie je maar weer, het is goedkoper maar de service is dan ook minder.

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Je kan hen altijd aangetekend in gebreke stellen, en eventueel een rechtszaak beginnen, maar lees voor je dat doet wel heel goed je contractvoorwaarden om te vermijden dat je bij de rechter van een kale kermis terugkomt, want dan draai je ook op voor de gerechtskosten.

Een mogelijk makkelijker manier is je tot de ombudsman voor telecom te richten.

0 pluimen
KingcClash
Ervaren verkenner

inderdaad puur bedrog, op de eerste pagina lees je in vette letters: 100MBs, en ONBEPERKTE download.... Niet dus, ze zijn uiteraard goedkoper dan de schandalige Telenet die blijkbaar gewoon zijn eigen prijzen verzint, maar onbeperkt is onbeperkt. Ik download maandelijks zware games(die ik trouwens aankoop) je streamt Netflix, Amazon prime, Online gamen, enkele Nest cams, en ga zo maar door.... dus verwacht je van Orange dat ze waarmaken wat ze beloven....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@KingcClash  de genoemde providers maken waar wat ze zeggen ( Telenet en Orange ). Je hebt een onbeperkt verbruik per maand.Maar de enige regel die er bij Orange en Telenet is dat,als je in de piek uren meer dan 750 GB per maand verbruikt , je als groot verbruiker wordt gezien. Dan zal je ook aan verminderde snelheid kunnen surfen. In de dal uren zal je kunnen surfen aan volledige snelheid en kan je opmaken zoveel je wil.Het staat ook bij de twee providers in de voorwaarden. Zo staat er bij Proximus ook in de voorwaarden dat je surft tegen 80 MBPS en je 3 TB krijgt aan surf volume.

Met het analoge signaal stop te zetten gaat Telenet meer bandbreedte vrij maken en zal er op zijn tijd ook meer surf volume beschikbaar mogelijk zijn maar daar zal men op moeten wachten. Als Telenet dit voor elkaar heeft zal Orange er ook mee van kunnen profiteren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen