Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-12-24 14h01
Antwoorden: 5 antwoorden
ik bezit nu start fiber en zou willen overschakelen naar zen fiber
maar er is mij gezegd dat dit mij niet veel helpt , want met die 150 mbps die ik nu heb
en dan naar 500 mbps gaan dat je het verschil niet ziet in surfen
willy
Het is 400 Mbps als ik me niet vergis.
Heb ook een start fiber en is voor mijn vlug genoeg. Denk ook dat het niet veel verschil uitmaakt
Als je eens een CD image moet downloaden dan duurt het wat langer
@Gregory , kuh.... (500Mbps geworden een tijdje terug 😅).
@zasufi ,
Persoonlijk is de downloadsnelheid van start fiber meer dan snel genoeg voor het surfen naar webpagina's, streaming (Netflix, VTM Go, Streamz, ...), Youtube, Facebook en mails...
Ik heb zelf Zen Fiber, enkel en alleen voor de hogere uploadsnelheid (die is 50Mbps ipv 10Mbps in vergelijking met Start Fiber) en dat merk je wel. Ik werk via cloud based services en moet regelmatig grote(re) bestanden uploaden en dat gaat nu toch een pak vlotter. Mocht ik niet zoveel moeten uploaden dan had ik met Start Fiber ruim voldoende.
Dacht dat de hogere snelheden alleen op het VOO netwerk waren
Snel internet, TV en mobiel voor de beste prijs | Orange België
** De geadverteerde snelheid van de internetdienst Start Fiber is 150 Mbps/15 Mbps of 200 Mbps/12 Mbps. Dit hangt af van het netwerk waarmee de klant is verbonden en wordt op basis van het adres van de klant gespecificeerd tijdens het aankoopproces.
** De geadverteerde snelheid van de internetdienst Zen Fiber is 400 Mbps/20 Mbps of 500 Mbps/50 Mbps. Dit hangt af van het netwerk waarmee de klant is verbonden en wordt op basis van het adres van de klant gespecificeerd tijdens het aankoopproces.
@Gregory ,
Dacht ik ook tot ik plots tegen de 500Mbps download en tegen de 50Mbps upload had.
Er zijn nog klanten waarvan ik weet die dezelfde snelheden halen in Vlaanderen.