Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-20 18h15
Antwoorden: 18 antwoorden
Beste,
Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!
Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!
Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.
Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?
Beste,
Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!
Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!
Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.
Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?
Ugh @pieter_vde,
Totem vermoed dat het intussen al opgelost, maar neem zeker een kijke in dit gesprek. Daar vind je tips&tricks om problemen met je wifi te verhelpen.
Wat andere tribers hebben gezegd is ook helemaal correct, voor zulke zaak hou je best regelmatig contact met de Customer Service stamleden of de Webcare stameleden.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Ik begrijp het niet helemaal, had je voordat ze de modem hadden vervangen wel werkend internet van orange, zo ja waarom hebben ze je modem dan vervangen?
Na heropstart van de modem werkte mijn internet terug perfect. Maar bij de technische dienst van Orange zagen ze nog 7 fouten staan op de modem (wat of hoe hebben ze me nooit verteld). Daarom hebben ze van Orange uit beslist om mijn modem te vervangen...