annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen vast internet

Topic gestart op: 10-01-20 18h15

Antwoorden: 18 antwoorden

pieter_vde
Gewaardeerd verkenner

problemen vast internet

Beste,

Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!

Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!

Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.

Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!

Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!

Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.

Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?

Ugh @pieter_vde,

Totem vermoed dat het intussen al opgelost, maar neem zeker een kijke in dit gesprek. Daar vind je tips&tricks om problemen met je wifi te verhelpen.

Wat andere tribers hebben gezegd is ook helemaal correct, voor zulke zaak hou je best regelmatig contact met de Customer Service stamleden of de Webcare stameleden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
izzet3838
Veteraan verkenner

Ik begrijp het niet helemaal, had je voordat ze de modem hadden vervangen wel werkend internet van orange, zo ja waarom hebben ze je modem dan vervangen?

pieter_vde
Gewaardeerd verkenner

Na heropstart van de modem werkte mijn internet terug perfect. Maar bij de technische dienst van Orange zagen ze nog 7 fouten staan op de modem (wat of hoe hebben ze me nooit verteld). Daarom hebben ze van Orange uit beslist om mijn modem te vervangen...

Cdt24801
Wijze
Wijze

Geen fraaie zaak .... ☹️

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen