Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Veteraan verkenner

Re: problemen vast internet

Ik begrijp het niet helemaal, had je voordat ze de modem hadden vervangen wel werkend internet van orange, zo ja waarom hebben ze je modem dan vervangen?

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Na heropstart van de modem werkte mijn internet terug perfect. Maar bij de technische dienst van Orange zagen ze nog 7 fouten staan op de modem (wat of hoe hebben ze me nooit verteld). Daarom hebben ze van Orange uit beslist om mijn modem te vervangen...

Highlighted
Leidende sjamaan

Geen fraaie zaak .... ☹️

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!

Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!

Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.

Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?

Ugh @pieter_vde,

Totem vermoed dat het intussen al opgelost, maar neem zeker een kijke in dit gesprek. Daar vind je tips&tricks om problemen met je wifi te verhelpen.

Wat andere tribers hebben gezegd is ook helemaal correct, voor zulke zaak hou je best regelmatig contact met de Customer Service stamleden of de Webcare stameleden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Hier dezelfde problemen.

Vandaag kreeg kreeg ik de melding dat ik Telenet zelf maar moest contacteren ivm een test van de kabel.(technische dienst)

Dat heb ik dan ook gedaan en ineens mijn abonnement laten overnemen door Telenet.

Ik heb het gehad met Orange.

3 maal een technieker langs geweest en niets opgelost !!!!!!!!

Na een maand geen TV of behoorlijk internet,is de maat vol.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Bij mij zijn de problemen opgelost. Na inschakelen van ombudsdienst ging het binnen de +/- 10 dagen. Wat je wel hebt, als je ombudsdiest hebt ingeschakeld, mogen ze jou telefonisch helemaal niet verder helpen...

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@pieter_vde 

Sta je dan op een zwarte lijst? En blijf je daar op staan, ook na afhandeling van het hele dossier?

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Kan ik niet zeggen, heb sindsdien niet meer moeten bellen naar de klantendienst.

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Hier dezelfde problemen.

Vandaag kreeg kreeg ik de melding dat ik Telenet zelf maar moest contacteren ivm een test van de kabel.(technische dienst)

Dat heb ik dan ook gedaan en ineens mijn abonnement laten overnemen door Telenet.

Ik heb het gehad met Orange.

3 maal een technieker langs geweest en niets opgelost !!!!!!!!

Na een maand geen TV of behoorlijk internet,is de maat vol.

Ugh @Geert5,

Totem wordt droevig om dit te lezen, je zou nooit contact moeten opnemen als je al LOVE klant bent bij ons :s

De technische dienst neemt normaal gezien zelf contact met Telenet op indien nodig !

Totem's groeten !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen