annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

uitgaande e-mail

Topic gestart op: 19-03-20 13h20

Antwoorden: 7 antwoorden

isa1976
Rekruut scout

uitgaande e-mail

OPGELOST

Het lukt mij niet om van thuis uit e-mails te verzenden. E-mails ontvangen is geen probleem. Ik werk met outlook en heb een e-mailadres (telenet.be) via mijn werk. Hoe kan ik dit aanpassen. Ik ben een leek op dat vlak en heb wel al wat uitgeprobeerd met smtp.orange.com maar dit verandert niets.

Wie kan mij helpen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@isa1976  probeer deze instellingen eens:

instellingen uitgaande mail :

SMTP server

gprsmail.mobistar.be

beveiliging    >  geen

poort    25

geen vinkje aan inloggen verplicht

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

Inderdaad een krak, heeft ook jonger hersenen dan ons, hahahaha.

Succes met thuiswerken.


De nagel op de kop Josette. daarmee dat hij ook zo dikwijls (maar toch niet altijd 😎) net iets rapper is dan wij om te antwoorden 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Isa,

dan kan je in je webmail van Telenet normaal wel mailtjes versturen.

Probeer dat hier eens?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.
isa1976
Rekruut scout

Bedankt voor de tip, maar ik heb geen wachtwoord. Dit werd ingesteld door onze ICT'er en als ik dit wil wijzigen moet dit via een telenet-server. Kan dit pas morgen uitproberen, vandaag thuis aan het werk.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen