annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afwachting telenet installateur.

Topic gestart op: 25-10-18 18h41

Antwoorden: 6 antwoorden

PeterVI
Gewaardeerd verkenner

Afwachting telenet installateur.

Beste,

Wij zijn ook van die klanten die lang moeten wachten op een Telenet installateur om de dropkabel aan te sluiten.

Ik heb een voorstel: is het mogelijk om een flybox ter beschikking te stellen voor mensen die lang moeten wachten op telenet, tot de installatie in orde Is?

Ik begrijp dat jullie er weinig aan kunnen doen maar wij ook niet.

Ons geduld geraakt op na bijna een maand geen internet en tv.

Met vriendelijke groeten,

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Wij zijn ook van die klanten die lang moeten wachten op een Telenet installateur om de dropkabel aan te sluiten.

Ik heb een voorstel: is het mogelijk om een flybox ter beschikking te stellen voor mensen die lang moeten wachten op telenet, tot de installatie in orde Is?

Ik begrijp dat jullie er weinig aan kunnen doen maar wij ook niet.

Ons geduld geraakt op na bijna een maand geen internet en tv.

Met vriendelijke groeten,

Ugh @PeterVI,

 

Ik begrijp je frustratie volkomen! Weet dat de Orange-stamleden paraat staan om jou verder te helpen. Dit geldt ook voor jouw vraag voor de Flybox ;-)!

 

Alvast bedankt voor je bizongeduld!

 

Ik hoop snel voor beterschap, aspirant verkenner.

 

Drink hoop uit de waterbron

🏹 Totems Saluut 🏹

stefanvb
Ervaren verkenner

Blijven bellen zelfde probleem gehad plus klacht indienen bij de ombudsdienst voor telecom dan heb je binnen de paar dagen alles in orde plus een schadevergoeding eisen! blijven zagen is de enigste oplossing!

Bonita00
Aspirant verkenner

Vandaag zijn 2 maanden wachten  en  natuurlijk zonder  internet, als klant ben ik erg teleurgesteld, ik spreek elke dag (Orange) en niemand kan een positieve oplossing gevonden 😞 
Als deze week niets is opgelost, ik moet terug naar Telenet .. ;(  

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bonita00 vervelende situatie . Probleem is dat Orange weinig kan doen . Die maken een ticket voor Telenet en die is vervolgens weer afhankelijk van Infrax om het in orde te maken. Hopelijk komen ze snel bij u langs.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen