annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Antwoordapparaat vaste lijn uitschakelen?

Topic gestart op: 27-02-19 09h50

Antwoorden: 4 antwoorden

ofiser
Rekruut scout

Antwoordapparaat vaste lijn uitschakelen?

OPGELOST

Recent opgemerkt probleem: mijn eigen antwoordapparaat neemt normaal de lijn op na 6 beltonen. Echter... de mailbox van Orange (die ik niet nodig heb) is die voor? Is er een manier om de berichtendienst van de fixed phone van orange te wijzigen of uit te schakelen?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ofiser u kan beste eens de klantendienst hiervoor contacteren  deze kunnen voor u de voicemail uitschakelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@ofiser u kan beste eens de klantendienst hiervoor contacteren  deze kunnen voor u de voicemail uitschakelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jorinde
Ervaren verkenner

Weet u hoelang het duurt vooraleer die voicemail dienst van Orange effectief uitgeschakeld is, als je gebeld hebt naar Orange hiervoor? 

Ik had hiervoor vrijdag of donderdag gebeld, maar ik heb hun dienst nog steeds. En ik moet zeggen: die voicemail van Orange geeft niets dan problemen: geen kiestoon bij mijn moeder aan zee, (ze is ook pas Orange geworden), maar direct voicemail. Tenzij ze de telefoon in  haar hand vasthoudt en onmiddellijk afneemt...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ofiser

Ik heb nog wat rondgeneusd en ik moet @patrick2 gelijk geven: de enige manier om een voicemail helemaal uit te schakelen is via de klantendienst die dat voor u regelt. Je kan het niet zelf doen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ofiser

Ik heb zelf geen vaste telefoon, maar zou je daar niets over kunnen vinden in uw klantenzone? Dus via de PC, niet de app op smartfoon.

Normaal gezien kun je daar toch wel de meeste tools vinden om uw abonnement te beheren. Dus ook het instellen van uw voicemail, want zo wordt uw antwoordapparaat beschouwd. Wat ik niet weet, daarvoor zul je de vraag aan Orange moeten stellen (of je weet het misschien al, des te beter), is of je twee aparte voicemails hebt voor uw vaste foon en uw mobiele foon, ofwel dat beide één voicemail delen.

Het kan dus ook zijn dat je voor het beheren van uw voicemail een bepaald nummer moet bellen en dan door een keuzemenu met opties gaan, net zoals voor de voicemail van uw mobiele telefoon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen