annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belachelijke schijnzelfstandigen

Topic gestart op: 26-05-18 10h14

Antwoorden: 4 antwoorden

carmania2000
Aspirant verkenner

Belachelijke schijnzelfstandigen

belachelijk hoe jullie mensen betalen om ons op facebook in de groepen te komen spammen.  Wekt bij mij eerder afkeer op dan dat ik interesse zou tonen in jullie produkten.  Maar geen probleem, als jullie zo graag spam hebben kom k hier op jullie community wel wat spammen.  

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

belachelijk hoe jullie mensen betalen om ons op facebook in de groepen te komen spammen.  Wekt bij mij eerder afkeer op dan dat ik interesse zou tonen in jullie produkten.  Maar geen probleem, als jullie zo graag spam hebben kom k hier op jullie community wel wat spammen. 

@carmania2000,

 

Ik snap dat dit enorm frustrerend is. En dit is zeker niet de gang van zaken bij Orange. Wij betreuren dit ten zeerste! 

 

Aarzel zeker niet om de namen in kwestie op te schrijven en dit door te geven. Dan kunnen wij dit onderzoeken en het nodige doen!

 

Maar begrijp ook dat Tribe volspammen geen oplossing biedt voor je probleem. 😉 Wat niet wil zeggen, dat we je graag willen verder helpen!

 

Groetjes

Assia

mechanik
Veteraan verkenner

meestal zijn dit mensen die voor "smart" werken maar die reageren meestal gewoon op mensen die vragen of er een beter alternatief voor Telenet bestaat en sommige van die "smart" mensen antwoorden hun dat ze een PB krijgen van hun ... natuurlijk stoort dit enorm aan de mensen van telenet ... maar verder zie ik raar of zelden echt storende posts van hun hoor.

0 pluimen
carmania2000
Aspirant verkenner

ten eerste werk ik niet voor telenet, ik wou jullie gewoon eens laten voelen hoe leuk het is om constant reclame in uw groep te krijgen.   ten tweede antwoorden die niet op posts, die zitten constant zelf posts te openen met hun belachelijke reclame, goedkoper en dit en dat contacteer ons in pb.  Dat is niet gewoon antwoorden op posts, is gewoon kant en klare spam. 1 van de verkopers is nico van den brande, zal in de week de andere namen hier ook posten

0 pluimen
Blackpix
Gewaardeerd verkenner

Ten eerste: wij zijn gebruikers en zijn niet van Orange zelf, dus val ons a.u.b. niet lastig. Doe dat bij de juiste mensen.

Ten tweede: je maakt op deze manier nu ook niet bepaald goede reclame voor jezelf, terwijl je iets probeert te verkopen.

Ten derde: als het product wat je probeert te verkopen net zo goed(lees: slecht) is als jouw grammatica, dan wens ik je veel succes.

Leden met de meeste pluimen