annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Deurbel met camera werkt na 2 dagen niet meer

Topic gestart op: 07-04-19 22h44

Antwoorden: 5 antwoorden

Toekiemonsterke
Aspirant verkenner

Deurbel met camera werkt na 2 dagen niet meer

OPGELOST

Heb sinds gisteren eindelijk mijn nieuwe aansluiting van internet. En heb mijn deurbel tring aangesloten en werkte perfectvia de wifi.Tot vanmorgen 7 u sindsdien kan ik het niet meer bekijken en krijg geen meldingen . Heb thuis een speed test gedaan. Zie bijlage .Maar ik ken hier niets van. Zoals ik het zie denk ik dat de upload veel te traag is daarvoor.

Maar waarom werkt die nu niet meer terwijl die daarvoor perfect werkte . Er is niets veranderd geweest want was zelfs niet thuis.

Alvast bedankt voor de reactie 

Grtjs

Labels (5)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Toekiemonsterke  een storing met geburen lijkt mij niet . Probeer eerst eens alles te resetten , ik heb dat ook al voor gehad met mijn camera's en meer als 1 keer . Maar de reset heeft toen wel geholpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Toekiemonsterke  Zoals u zelf zegt u heeft een nieuwe internet aansluiting en voor die aansluiting werkte de bel met camera perfect. Als u een nieuw netwerk van internet krijgt dient u ook de camera's op ieuw te conecteren met dat netwerk. Deze herkennen nu het oude netwerk en het nieuwe kennen ze niet . U dient uw handleiding te raadplegen hoe u dit moet aanpassen. Uw upload en download zijn perfect in orde geen probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Toekiemonsterke
Aspirant verkenner

Hey patrick2 

Heb het misschien verkeerd verwoord.

Dus ik heb een nieuwe aansluiting voor het eerst gekregen in men huis  en dan heb ik pas alles geïnstalleerd en verbonden van die deurbel en die werkte 2 dagen goed. De technieker had ook getest of het internet tot in de tuin kwam en dat was allemaal oké. Werkte perfect en nu ineens niet meer en als ik een test doe nu zelfs naast men router is de download heel goed maar de upload niet(foto test). De bel zelf geeft ook een melding dat de upload te zwak is. 

Er is binnen niets veranderd op die 2 dagen want was niet thuis en heb ook geprobeerd te tv uit te trekken voor eventuele storing van elektrische apparaten. Maar dit veranderde niets.

Grtjs

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Toekiemonsterke 

Een upload van bijna 10 Mbps is nochtans zeker niet slecht. Wat staat er in de documentatie van dat apparaat? Hoeveel heeft het nodig?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Toekiemonsterke
Aspirant verkenner

@Cdt24801  een 1 mbps. Ik vind het vreemd dat die goed werkte en ineens niet. Ik kan proberen met de chime (deurbel met versterker) al was het allemaal in orde het ontvangst. Nu sinds de namiddag is hij offline. Morgen ga ik hem resetten hopelijk lost dit het op. Kan het zijn dat de storing van een buur kan komen? 

Grtjs

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen