annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FTP 'en naar Orange cloud

Topic gestart op: 22-05-19 13h49

Antwoorden: 6 antwoorden

Johevri
Ervaren verkenner

FTP 'en naar Orange cloud

OPGELOST

De interface van orange cloud is mijn inziens niet de meest overzichtelijke op het WWW. Er moeten eerst bestanden geüpload willen er albums en mappen gemaakt kunnen worden. Eigenlijk is dit het paard achter de wagen spannen. Eerst wil de gebruiker natuurlijk een album of map kunnen maken voordat hij daar bestanden in gaat uploaden.

Erg onoverzichtelijk. Is er trouwens een mogelijkheid tot ftpén naar je cloud. Zou al een groot gedeelte van de (on)overzichtelijkheid kunnen oplossen.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

De interface van orange cloud is mijn inziens niet de meest overzichtelijke op het WWW. Er moeten eerst bestanden geüpload willen er albums en mappen gemaakt kunnen worden. Eigenlijk is dit het paard achter de wagen spannen. Eerst wil de gebruiker natuurlijk een album of map kunnen maken voordat hij daar bestanden in gaat uploaden.

Erg onoverzichtelijk. Is er trouwens een mogelijkheid tot ftpén naar je cloud. Zou al een groot gedeelte van de (on)overzichtelijkheid kunnen oplossen.

Ugh @Johevri,

 

Goed nieuws! De mappen zullen dit jaar worden toegevoegd in de volgende release.

 

FTP is helaas niet mogelijk.

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹  Totems Saluut  🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

De interface van orange cloud is mijn inziens niet de meest overzichtelijke op het WWW. Er moeten eerst bestanden geüpload willen er albums en mappen gemaakt kunnen worden. Eigenlijk is dit het paard achter de wagen spannen. Eerst wil de gebruiker natuurlijk een album of map kunnen maken voordat hij daar bestanden in gaat uploaden.

Erg onoverzichtelijk. Is er trouwens een mogelijkheid tot ftpén naar je cloud. Zou al een groot gedeelte van de (on)overzichtelijkheid kunnen oplossen.

Ugh @Johevri,

 

Goed nieuws! De mappen zullen dit jaar worden toegevoegd in de volgende release.

 

FTP is helaas niet mogelijk.

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹  Totems Saluut  🏹

0 pluimen
Johevri
Ervaren verkenner

Perfect maakt up;oaden een stuk makkelijker en overzichtelijker.

Met dank!!

Josette
Wijze
Wijze

Beste, je kan een map aanmaken, je moet er maar één foto in opladen.

Dan staat je map er toch op.

Een lege map maken is inderdaad niet mogelijk.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Johevri
Ervaren verkenner

Dag Josette,

Dank voor je antwoord. Misschien heb ik mij verkeerd uitgedrukt 🙂 Probeer het dus nogmaals te verduidelijken.

Het gaat niet zozeer om een lege map aan te maken, maar ik wil vanuit een map uit mijn cloud rechtstreeks bestanden kunnen uploaden vanuit mijn PC. Dat gaat m.i.niet. Ik kan deze alleen uploaden vanuit een totaal ongestructureerde bestandentotaal van de cloud wat ik reeds geupload heb.

Reden:

- Mijn bestanden + foto's zijn op mijn PC prima in mappen georganiseerd en makkelijk te vinden.

- Is het mogelijk om vanuit een map op de Orange cloud rechtstreeks te uploaden vanaf de PC? Andere clouds hebben toch ook deze functionaliteit?

- Je kan dan als gebruiker een stap onnodige stap overslaan, want het lijkt mij niet erg zinvol om foto's en bestanden eerst naar een totaalgedeelte( een persoonlijke root) in de cloud te uploaden en vanuit dit (ongeorganiseerd) geheel mappen te gaan samenstellen. Bij veel bestanden heel veel zoekwerk betekent dit heel veel dubbel zoekwerk en onnodig geklik.

Vandaar mijn vraag voor FTP ( b.v. via SSH  key?)

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen