annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Filter op kabelaansluiting

Topic gestart op: 25-09-18 10h00

Antwoorden: 3 antwoorden

Leda
Aspirant verkenner

Filter op kabelaansluiting

OPGELOST

Hi!

Ik wacht nu al een maand op internet, omdat Telenet moet langskomen om een filter op de kabelaansluiting te verwijderen. Telenet komt maar niet met een voorstel voor langs te komen, maar zeggen ook dat het probleem bij Orange ligt. Orange zegt dan weer dat ze er zogezegd alles aan hebben gedaan om Telenet hierover te contacteren. En ik blijf dus ondertussen internetloos thuis zitten terwijl ze beide met de vinger naar elkaar wijzen. Ik heb zelfs via TestAankoop een klacht ingediend maar ook dit lijkt niets te helpen. Denken jullie dat het zin heeft om nog te wachten? He enige wat ik nog kan doen is simpelweg overstappen naar een andere provider, want meer dan 'we hebben al een ticket ingediend' zegt Orange niet, dus lijkt er niet op dat ze erg hun best aan het doen zijn om het probleem op te lossen... 

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Leda het is spijtig te lezen dat u nog altijd niet aangesloten bent op dit moment. Ook erg vervelend allemaal dat er dus een wachttijd op zit voor u gebruik kan maen van uw diensten. 

Het probleem is inderdaad Telenet die uw filter moet komen verwijderen. Orange werkt samen met Telenet om de klant hun diensten te kunnen geven. Orange is ook afhankelijk van Telenet wanneer deze de klanten daadwerkelijk kunnen annsluiten en dus de filter te komen verwijderen. Ook meer dan een ticket sturen kan Orange jammer genoeg niet doen. Weet dat het erg frusterend is maar zou nog even geduld hebben en hopelijk is er voor u ook een snelle oplossing. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Movieman
Aspirant genezer

Stel voor om eens contact op te nemen met de Inspecteur van radio2 meestal gaan er dan meer deuren open. Onder het motto baat het niet dan schaadt het niet. Bonne chance ! 

patrick2
Wijze
Wijze

@Leda het is spijtig te lezen dat u nog altijd niet aangesloten bent op dit moment. Ook erg vervelend allemaal dat er dus een wachttijd op zit voor u gebruik kan maen van uw diensten. 

Het probleem is inderdaad Telenet die uw filter moet komen verwijderen. Orange werkt samen met Telenet om de klant hun diensten te kunnen geven. Orange is ook afhankelijk van Telenet wanneer deze de klanten daadwerkelijk kunnen annsluiten en dus de filter te komen verwijderen. Ook meer dan een ticket sturen kan Orange jammer genoeg niet doen. Weet dat het erg frusterend is maar zou nog even geduld hebben en hopelijk is er voor u ook een snelle oplossing. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Misschien zelf ook naar Telenet bellen, en klacht indienen bij de ombudsman voor telecomunicatie.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen