annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox 4G+ opnieuw instellen bij overgang daluren naar piekuren

Topic gestart op: 04-12-18 09h35

Antwoorden: 4 antwoorden

BBStijn
Aspirant verkenner

Flybox 4G+ opnieuw instellen bij overgang daluren naar piekuren

Telkens bij de overgang van daluren naar piekuren moet ik inloggen op mijn Flybox als admin op de modem op de internetconnectie terug te activeren? Is er geen manier om dit gewoon actief te houden?

Aangezien het op een plaats is waar ik niet altijd aanwezig ben en er wel verschillende apparaten zijn die op het internet verbonden moeten blijven (thermostaat, alarmsysteem, ...), is dit wel een zeer vervelende zaak.

Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Telkens bij de overgang van daluren naar piekuren moet ik inloggen op mijn Flybox als admin op de modem op de internetconnectie terug te activeren? Is er geen manier om dit gewoon actief te houden?

Aangezien het op een plaats is waar ik niet altijd aanwezig ben en er wel verschillende apparaten zijn die op het internet verbonden moeten blijven (thermostaat, alarmsysteem, ...), is dit wel een zeer vervelende zaak.

Ugh @BBStijn,

 

Dit is te verklaren doordat je een oudere versie hebt van de firmware. Kan je de Orange-stamleden van de technische dienst contacteren (via het gratis nummer 5000 optie 4-3-2-1).

 

Zij zorgen voor de nodige update ;-)!

 

@Jerre: De volledige handleiding van de Orange Flybox kan je hier downloaden. 🙂

 

Verf met alle kleuren van de wind

🌵 Totems Saluut 🌵

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem  dat is een quick start guide, geen volledige handleiding.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  dat is een quick start guide, geen volledige handleiding

 

Ugh @Jerre,

 

Je Flybox is een Huawei B525s-23a. Deze handleiding - in het Engels weliswaar - bevat de configuratie-opties die 100% hetzelfde zijn.

 

 

Laat het kleurrijke pluimen regenen

🏹Totems Saluut 🏹

Jerre
Gewaardeerde genezer

@BBStijn  dus de Flybox verliest de verbinding en komt niet meer online met de instelling "always on" ?

@Totem  waar kunnen we de volledige handleiding van de Orange Flybox downloaden ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen