annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox doet niks meer

Topic gestart op: 27-12-18 20h45

Antwoorden: 6 antwoorden

Tamara1
Aspirant verkenner

Flybox doet niks meer

Vorige week flybox aangekocht. Alles werkte naar behoren tot plots...niks meer. Geen lichtjes gewoon nada. Ik ga weer naar de winkel van aankoop en zij willen wel mijn toestel opsturen om hem te repareren maar geen ander toestel geven. Hierbij komt nog is bij dat er een kans is dat ik 59€ offerte mag ophoesten + eventuele werkuren. Kan men gewoon geen ander toestel geven in de plek van het mijne? Kan toch niet mogelijk zijn dat ik oftewel een hele som aan kosten moet ophoesten of nogmaals een nieuw toestel moet aankopen? 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Vorige week flybox aangekocht. Alles werkte naar behoren tot plots...niks meer. Geen lichtjes gewoon nada. Ik ga weer naar de winkel van aankoop en zij willen wel mijn toestel opsturen om hem te repareren maar geen ander toestel geven. Hierbij komt nog is bij dat er een kans is dat ik 59€ offerte mag ophoesten + eventuele werkuren. Kan men gewoon geen ander toestel geven in de plek van het mijne? Kan toch niet mogelijk zijn dat ik oftewel een hele som aan kosten moet ophoesten of nogmaals een nieuw toestel moet aankopen? 

Ugh @Tamara1,

 

Is je Flybox intussen hersteld?

 

De Orange-stamleden van het webcare team zullen zorgen voor de financiële tussenkomst van de kosten. Geen reden tot zorgen! 🙂

 

Dans de overwinning tot in de nacht

       🌵 Totems Groet 🌵

Jerre
Gewaardeerde genezer

@Tamara1  hebben ze in de shop een andere voeding op de box aangesloten om na te gaan of deze defect is ?

0 pluimen
Tamara1
Aspirant verkenner

@Jerre: nee hebben ze niet gedaan 😔

@Cdt24801: staat nergens beschreven. Integendeel...er is zelfs 2 jaar garantie op

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Tamara1  als er geen lichtjes branden is er een grote kans dat enkel de voeding defect is.

Ze moeten dit toestel gewoon onder garantie omwisselen.

Bel anders eens naar de klantendienst 02745 9500 of 5000 (mobiel).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen