annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet en TV - Ontevreden over klantendienst

Topic gestart op: 02-01-19 17h40

Antwoorden: 4 antwoorden

EliasF
Aspirant verkenner

Geen internet en TV - Ontevreden over klantendienst

Beste Orange, begin december ben ik verhuisd en heb ik beslist om een tv en internetabonnement te nemen bij Orange. Mijn gsmabonnement had ik reeds bij Orange. De prijs en wat ik er voor kreeg, sloot goed aan bij me dus was de keuze eigenlijk snel gemaakt. Op midden december heb ik een afspraak kunnen maken zodat een technieker de nodige installatie kon komen doen. 27 december was het zover. Nadat de installateur alles had geïnstalleerd werd er mij gezegd dat er geen signaal was en ik dus nog geen internet of tv had. Vermits jullie ‘samenwerken’ met Telenet moesten jullie wachten op het signaal dat Telenet beheert. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt op 2/01. Ondertussen had ik verschillende dagen geen internet en tv. Ik kon door 4G hotspot van mijn gsm te gebruiken wel op internet en mijn werk doen op mijn laptop. Hiervoor vroeg ik wel een compensatie. Dit werd doorgegeven aan de achterliggende diensten die me zo snel mogelijk gingen terugbellen. Vijf dagen verder heb  nog geen telefoon gekregen, heb ik nog geen internet en geen tv-signaal. Zelf heb ik reeds 2x teruggebeld voor meer informatie en in verband met de compensatie die me beloofd is.  Telenet is niet langsgekomen op 2/01 en volgens de klantendienst kan dit nog wel even duren (dagen/weken?). Kan/mag dit nog op de dag van vandaag? Een goede prijs aanbieden is in het voordeel van de klant, maar daar hoort ook een goede service bij. Ik vind het jammer dat ik genoodzaakt ben om via deze weg mijn probleem te uiten. Ik zal hierdoor dan ook genoodzaakt zijn om het abonnement op te zeggen wanneer dit probleem niet dringend wordt opgelost.

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste Orange, begin december ben ik verhuisd en heb ik beslist om een tv en internetabonnement te nemen bij Orange. Mijn gsmabonnement had ik reeds bij Orange. De prijs en wat ik er voor kreeg, sloot goed aan bij me dus was de keuze eigenlijk snel gemaakt. Op midden december heb ik een afspraak kunnen maken zodat een technieker de nodige installatie kon komen doen. 27 december was het zover. Nadat de installateur alles had geïnstalleerd werd er mij gezegd dat er geen signaal was en ik dus nog geen internet of tv had. Vermits jullie ‘samenwerken’ met Telenet moesten jullie wachten op het signaal dat Telenet beheert. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt op 2/01. Ondertussen had ik verschillende dagen geen internet en tv. Ik kon door 4G hotspot van mijn gsm te gebruiken wel op internet en mijn werk doen op mijn laptop. Hiervoor vroeg ik wel een compensatie. Dit werd doorgegeven aan de achterliggende diensten die me zo snel mogelijk gingen terugbellen. Vijf dagen verder heb  nog geen telefoon gekregen, heb ik nog geen internet en geen tv-signaal. Zelf heb ik reeds 2x teruggebeld voor meer informatie en in verband met de compensatie die me beloofd is.  Telenet is niet langsgekomen op 2/01 en volgens de klantendienst kan dit nog wel even duren (dagen/weken?). Kan/mag dit nog op de dag van vandaag? Een goede prijs aanbieden is in het voordeel van de klant, maar daar hoort ook een goede service bij. Ik vind het jammer dat ik genoodzaakt ben om via deze weg mijn probleem te uiten. Ik zal hierdoor dan ook genoodzaakt zijn om het abonnement op te zeggen wanneer dit probleem niet dringend wordt opgelost.

Ugh @EliasF,

 

Niet bepaald een welkomstgeschenk :-(! Maar gelukkig is voor elk probleem, een oplossing.

 

De Orange-stamleden vertelden me dat je internet en TV aangesloten zijn. Yes :-D! En van harte welkom!

 

Ook werd de vertraging vergoed zoals je eerder vermeldde.

 

Waar rook is, is een vredespijp

Totems Saluut

stefanvb
Ervaren verkenner

zelfde probleem voorgehad na een maand een mailtje naar de ombudsdiensten, en voila zij hebben alles in orde gekregen. raar als je servers huurt bij telenet en niet ineens direct toegang hebt tot hun.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@EliasF het is jammer te vernemen dat er nog geen aansluiting heeft plaats gevonden. Het is wel zo dat Telenet de kabel beheert en dus Orange afhankelijk is van hun wanneer ze langs komen. Spijtig genoeg komt dat wat vaker voor dat de klant moet wachten op Telenet om een signaal te krijgen. Hier kan Orange weinig aan doen aangezien deze de kabel niet beheert anders was het stuk gemakkelijker.

Beste is natuurlijk wel contact te houden met de klantendienst en dat er snel door Telenet actie wordt ondernomen. 

Betreft uw compensatie, als er een dossier is komt Orange deze zeker na dus dat wordt bekeken. 

Hopelijk is uw probleem snel opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@EliasF

Helaas, je bent niet de enige die met wachttijden kampt, zeker in deze periode van feestdagen (nu wel achter de rug, maar toch ...)

Wat ik in het specifiek geval van TV en internet wel jammer vind is het eeuwige steekspel tussen Orange en Telenet, die voortdurend de zwarte piet naar elkaar doorschuiven. Niet dat iedere nieuwe abonnee daar last van heeft, maar het komt wel vaker voor, helaas ...

Het enige dat ik je kan aanraden is regelmatig bij de klantendienst checken hoe het zit, stand van zaken. Tenslotte is het niet voor niets een "klantendienst", waar dus zowel "klant" als "dienstverlening" inzit.

Hopelijk ben je snel geholpen Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen