annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen internet & digitale TV?

Topic gestart op: 20-04-19 11h17

Antwoorden: 1 antwoord

Jenny-125
Aspirant verkenner

Geen internet & digitale TV?

OPGELOST

ik kan met mijn telefoon niet meer op het netwerk verbinden en ik heb geen beeld meer op de tv 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jenny-125 

Ik zulk een situatie altijd met het eenvoudigse beginnen: zet alle toestellen (modem, decoder, ..) uit en trek de stekker uit.

Wacht een kwartiertje.

Steek de stekker terug in en start de toestellen op in volgorde modem - decoder - TV. Laat elk toestel volledig opstarten alvorens het volgende aan te zetten.

Als dit niet helpt kan je dat hier melden (of meteen aan de klantendienst (5000 - facebook - twitter)) en kunnen we eens verder kijken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jenny-125 

Ik zulk een situatie altijd met het eenvoudigse beginnen: zet alle toestellen (modem, decoder, ..) uit en trek de stekker uit.

Wacht een kwartiertje.

Steek de stekker terug in en start de toestellen op in volgorde modem - decoder - TV. Laat elk toestel volledig opstarten alvorens het volgende aan te zetten.

Als dit niet helpt kan je dat hier melden (of meteen aan de klantendienst (5000 - facebook - twitter)) en kunnen we eens verder kijken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen