annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Incredimail en Orange...

Topic gestart op: 15-06-19 10h05

Antwoorden: 14 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Incredimail en Orange...

OPGELOST

Hallo helpers ! 

Ben van verleden week totaal Orange.

Mijn mailprogramma is altijd al Incredimauil geweest - nu hoor ik reacties van de kenners : Increduimail ? dat is om miserie fraven en dat is brol  !! Man Vrolijk ). Persoonljk heb ik in 15 jaar nog geen enkel probleem gehad met Incredimail ... tot nu. Kan geen mails meer versturen. 

Zijn Incredimail en Orange misschien niet compatibel ? 

Heb ook iets mis met het opstarten van mijn Nokia 7 plus, maar dat is voor een andere topic denk ik.

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
comima
Aspirant genezer

Ik heb alles gedaan volgens die link - eer ik die afbeeldingen kon laten verder gaan heeft ook iets geduurd.

Heb Nokia uitgezet en herstart met de optie pincode. Ben even buitengegaan en geprobeerd - Nokia zei dat hij ontgrendeld was omdat ik hem op mijn lichaam droeg - dan heb ik Nokia neergelegd even gewacht en geprobeerd en ik moest geen pincode intikken ! Pecies ook opgelost ! Ik hou het zeker int oog om verder op rapport te komen.

Ik ben zeer blij dat ik Tribe heb ingeroepen ... voor mijn ptobleem met Incredimail had ik naar de 5000 van Orange gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat ik Incredimail niet meer kan gebruiken omdat Orange geen eigen e-mail heeft ... Zo zie je maar !!!

Bedankt Patrick2 et tot volgende zitting ! 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  welkom bij onze groep 😛

Ga eerst een antwoord geven op uw vraag voor de gsm , dat kan u hier ook stellen geen probleem omdat er twee vragen zijn . Wat bedoeld u dat er iets mis loopt bij het opstarten? Moest de gsm niet willen opstarten of er is een technisch defect aan kan u altijd eens naart de Orange shop gaan. Heeft u deze gekocht bij aansluiting bij Orange met een nieuw abonnement dan moet u zeker terug gaan want u heeft op het toestel 2 jaar garantie.

Betreft uw email programma , ja iedereen gebruikt zijn eigen programma dus brol of niet of miserie of niet het moet wel werken. Als het gaat om enkel mails te versturen gaat dit aan de uitgaande server liggen. Dus eventueel kan het dat zijn dat u de poort moet aanpassen of de uitgaande server. 

Als u gaat naar de instellingen ,of iets wat er op lijkt , kan u bij de uitgaande mails kijken standaard is dat poort 25 maar SSL , de beveiligede verbinding moet aan staan , dan is het poort 587. 

Orange en incredimail zijn wel compatibel dat moet geen probleem zijn anders hadden we er meer topics van gezien:) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
comima
Aspirant genezer

Hallo Patrick2 ,

Bedankt voor je hulp ! You make my day ! Als " veteraan genezer " heb je mijn Incredimail genezen !  Ik heb, zoals je me zei, de poort veranderd en tis opgelost ! Van het weer word ik ni zo direct euforisch, maar van dit wel !!!

Mijn smartphone ... Ik heb Nokia 7 plus en voooor de Orange simkaart er instak moest ik bij het opstarten éénmalig mijn pincode intikken - ik had als schermbeveiliging voor " pincode " gekozen. Nu, met de Orange simkaart, geef ik mijn pincode in bij het opsrarten maar als ik de Nokia even neerleg en terug wil gebruiken moet ik elke keer mijn pincode vroem ingeven... Ik heb dan als optie voor schermbeveiliging " vegen " gekozen   spijtig, zelfde scenario ... Momenteel heb ik geen schermbeveiliging wat misschien ni aan te raden is... Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je mijne Nokia ook gaat genezen0

Bedankt Patrick2.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  bij de instellingen zou u moeten vinden scherm beveiliging en daar kan men kiezen voor de pincode beveiliging uit te schakelen. Moest u dat niet vinden kan u altijd de gsm helemaal opnieuw naar fabriekinstellingen zetten maar is wel alles opnieuw te installeren . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
comima
Aspirant genezer

Bedankt Patrick2.

Ik veronderstel dat schermbveiliging en schermvergrendeling hetzelde is ... Neen, ik zie geen optie uitsc hakelen van de pincode - zie screenshot. Ik ben aan niets aangeweest, waarom ging het met mijn vorige simkaart wel dan ?

Ik krijg hier verschillende meldingen dat ik vanalles verdien ...ik moet niks verdienen, jullie wel, voor jullie hulp ! 

Groetekes.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen