Internet
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Dkevin
Gewaardeerd verkenner

Re: Internet lijkt zeer onstabiel

@patrick2 Bedankt voor je suggestie Patrick. Helaas kan ik enkel op het hele netwerk 2.4Ghz uitschakelen en niet op een enkele deco. 

Wat je zei van kanalen laten kiezen, hier zie ik niet echts iets staan tenzij het ook een andere naam kan hebben. 

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Dkevin Zal straks eens kijken voor je in verband met die kanalen aan te passen. Je kan proberen eens de 2.4GH uit te zetten 

0 pluimen
Dkevin
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 bedankt voor je moeite. Ik heb de 2.4Ghz uitgeschakeld maar blijkbaar herkent mijn ps4 geen 5Ghz

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Dkevin en hoe is het met je internet op dit moment? Heb ook eens gezien naar de app maar is niet makkelijk te vinden. 

0 pluimen
Highlighted
Dkevin
Gewaardeerd verkenner

Dag Patrick, ondertussen zijn we bijna een week verder en ik denk dat het probleem is opgelost. De smart functies op de tv werken en de snelheid is iets beter. Ik heb gevraagd aan een collega om een snelheidstest te doen op zijn PS4 en hij had nog minder download snelheid dan ik dus vermoed dat het aan de PS4 zal liggen. 

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Dkevin dat kan altijd natuurlijk. Ben blij dat het opgelost is op het moment.moest er nog wat zijn maar het maar horen 3😀

Leden met de meeste pluimen