annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet sinds 9u smorgens weg gevallen

Topic gestart op: 05-06-19 19h22

Antwoorden: 5 antwoorden

greenmaskenergy
Aspirant verkenner

Internet sinds 9u smorgens weg gevallen

OPGELOST

Geachte de modem kan geen internet onvangen of versturen begon deze moregen voledig geen internet meer heb alles geprobeert alles is corect aangesloten heb gereset stekker opnieuw aangesloten distributie kabel goed aangesloten ik kan local met mijn pc zelfs inloggen op de router pagina en alles werkt corect het ontvangt aleen geen internet op van de straat is al heel de dag ik verstuur dit via mijn mobiel internet van mijn gsm btw iemand enige idee https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-tv/internetproblemen-oplossen#/device/orange/siligence...

want hiervan help niets

1.png2.png3.png4.png

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
greenmaskenergy
Aspirant verkenner

Het is ondertussen all opgelost was een fout bij de distrubutielijn van telenet en die verhuren het aan julie omdat hun niets t aan jullie lieten weten wisten jullie ook van niets dus lag niet aan jullie srry voor het late antwoord was een extreme raar scenariomaar is al verholpen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Ik heb dit in het verleden ook al gehad toen men bij Telenet voor de grote netwerf aan het werken was! Alle klanten hadden ze op de hoogte gebracht, maar aan Orange hadden ze dit niet doorgegeven.

 

Ik ben gewoon eens bij de buren gaan aanbellen en die hadden het ook! Dat is de simpelste check. Is het alleen bij jou. Dan zou ik Orange bellen.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @greenmaskenergy,

 

 

Is het intussen opgelost? Ondervind je nog steeds hinder met je internet?

Aarzel zeker niet om een kijkje te nemen naar deze Tribepost 🙂

 

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
greenmaskenergy
Aspirant verkenner

Het is ondertussen all opgelost was een fout bij de distrubutielijn van telenet en die verhuren het aan julie omdat hun niets t aan jullie lieten weten wisten jullie ook van niets dus lag niet aan jullie srry voor het late antwoord was een extreme raar scenariomaar is al verholpen

patrick2
Wijze
Wijze

@greenmaskenergy  er is geen downstream en geen upstream dus er is geen enkele verbinding. Natuurlijk is het wel logisch dat u op de modem kan inloggen aangezien het om een intern adres gaat waar u heen surft. Branden er nog wel lichtjes van internet op de modem? Heeft u al eens nagezien of er geen panne is in de omgeving? Eventueel ook eens de modem resetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen