annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klok in de modem verspringt 2 uur

Topic gestart op: 20-10-18 10h30

Antwoorden: 2 antwoorden

postbus24
Aspirant verkenner

Klok in de modem verspringt 2 uur

Hoi,

ik gebruik de parental control functie van de orange modem, maar de klok loopt steeds 2uur achter. Wanneer ik de modem reset staat ze eerst goed maar 24uur later loopt ze weer 2 uur achter. 

De kids kunnen dan savonds 2 uur extra op de wifi en smorgens moeten ze dan weer wachten tot het aktief is 😕

Het lijkt of de tijdzone verkeerd is o.i.d hoe kan ik dit aanpassen?

Labels (3)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoi,

ik gebruik de parental control functie van de orange modem, maar de klok loopt steeds 2uur achter. Wanneer ik de modem reset staat ze eerst goed maar 24uur later loopt ze weer 2 uur achter. 

De kids kunnen dan savonds 2 uur extra op de wifi en smorgens moeten ze dan weer wachten tot het aktief is 😕

Het lijkt of de tijdzone verkeerd is o.i.d hoe kan ik dit aanpassen?

Ugh @postbus24,

 

De Orange-stamleden proberen dit euvel zo snel mogelijk te verhelpen. We danken voor je bizongeduld!

 

@Anonymous: Een goede tip om in onze achterhoofd te houden 🙂

 

Oost west, prairie best

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Zoals gezegd in een ander topic heb ik ook dit voorval, mijn voorlopige remedie is als je de nightblock neemt dan vink je best 2 uur s'morgens uit en voor s'avonds neem ik dan 2 uur vroeger dan normaal.

Ik heb dit al eens gevraagd aan de technische dienst toen ik belde maar ze weten zelf het fijne er niet van.. 

Leden met de meeste pluimen