annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Max 10Mbps Down en 1Mbps Up

Topic gestart op: 16-06-19 16h27

Antwoorden: 17 antwoorden

TimT89
Gewaardeerd verkenner

Max 10Mbps Down en 1Mbps Up

Nu heb ik sinds gisteren dus weer max 10Mbps download en 1Mbps upload, ongeveer een maand geleden had ik hetzelfde probleem. Toen was dit na 2 dagen terug op de normale snelheid, 200Mbps down en 20Mbps up. Modem herstarten helpt niet en ik krijg dezelfde snelheid via Wifi en via ethernet. 

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

ps. zit niet aan de fair use limiet

Labels (3)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@TimT89  zou eens een lijntest laten uitvoeren. Ook een lijntest buiten laten doen misschien is er probleem met de TAP , buitenaansluiting , en komt daar een verkeerd signaal door binnen. Wat hebben ze vorige keer gedaan ? heeft u toen ook gebeld met de klantendienst?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TimT89
Gewaardeerd verkenner

Vorige keer heb ik contact gehad via facebook en was er sprake van ne technieker maar toen was de snelheid opeens terug normaal.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@TimT89  zou dan eens iemand laten komen en de modem vervangen. Ook eens een lijnmeting doen isz niet onbelangrijk. Maar vreemd dat uw snelheid na 2 dagen ineens terug in orde was.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Stomme vraag misschien, via WiFi of ook al eens getest via de kabel rechtstreeks in de modem (met een laptop kan je dit normaal gezien makkelijk testen).

0 pluimen
TimT89
Gewaardeerd verkenner

Pc is rechtstreeks verbonden via ethernet. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen