annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NAT Type D via tethering

Topic gestart op: 21-12-18 23h52

Antwoorden: 14 antwoorden

Flitser
Gewaardeerd verkenner

NAT Type D via tethering

Hallo,

Ik wil online kunnn gamen via hotspot op de GSM.
Dit gaat momenteel niet omdat ik een NAT type D krijg van Orange en dus ik online op veel plaatsen geblokkeerd word om effectief te kunnen spelen tegen andere mensen.

Ik wil namelijk online kunnen spelen op mijn Switch en browsen in de shop etc dit lukt maar als Nintendo ziet dat ik NAT type D heb kan ik niet matchmaken en tegen andere mensen spelen. Een vriend van mij kan dit wel want hij krijgt Type B van Mobile Vikings kaartje nog (die hij moet vernieuwen binnenkort)

Kan dit aan mijn GSM liggen? 

Labels (4)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Flitser,

 

Stuur je even je gegevens door in een privébericht op Tribe? Dan stuur ik je rooksein door :-). Bedankt voor je bizongeduld!

 

In je dromen ben je vrij

🏹 Totems Groet 🏹

@Totem

 

Jup, dit was het antwoord: Voor residentiëleonnementen en herlaadkaarten wordt dat inderdaad niet aangeboden

0 pluimen
Flitser
Gewaardeerd verkenner

@Totem

Dit lijkt mij niet te lukken aangezien ik u niet kan vinden bij het drop down menu voor een PM

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Flitser  schreef:

@Totem

Dit lijkt mij niet te lukken aangezien ik u niet kan vinden bij het drop down menu voor een PM


Dat klopt, je kunt blijkbaar geen PM naar Totem sturen. Als je een PM naar @AssiaA stuurt zal zij het wel aan Totem bezorgen, die twee kennen elkaar goed.Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Correctie: 3GB extra data met de Surf Extra Card enkel met een Pro Pack.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Flitser  via tethering zit je Nintendo Switch achter dubbele NAT omdat je smartphone zelf geen publiek IP adres krijgt.
De klantendienst kan je misschien andere APN instellingen geven waarmee je wel een publiek IP adres krijgt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen