annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NAT type veranderen

Topic gestart op: 31-10-18 09h48

Antwoorden: 40 antwoorden

Woutert
Gewaardeerd verkenner

NAT type veranderen

Beste,

De verbinding tussen mijn Orange flybox (huawei b525s-23a) en PS4 heeft als NAT type 3.

Daardoor kan ik sommige online functies, zoals voice chat, niet gebruiken.

Is het mogelijk om het NAT type te veranderen naar type 2 via de instellingen van de flybox router?

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: UPnP enabled (was al zo)en IP adress van PS4 in DMZ gezet.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

Labels (3)
40 ANTWOORDEN 40
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik zoek een gelijkaardige oplossing maar dan gewoon voor mijn GSM, ik wil namelijk via hotspot online gamen als ik niet thuis ben met mijn switch. Maar dit lukt 1/20 keer ofzo.

Als ik zou weten welke apn instellingen ik moet kiezen enzo voor een publiek ip zou het mss wel lukken

Ugh @Flitser,

 

Kan je een rooksignaal sturen naar onze Orange-stamleden van de technische dienst?

 

Zij kunnen namelijk je APN-instellingen aanpassen.

 

Je kan hen bereiken via het gratis nummer 5000 (optie 4-3-2-1)

 

Laat de magishe trommel eeuwig klinken

Totems Saluut

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

De verbinding tussen mijn Orange flybox (huawei b525s-23a) en PS4 heeft als NAT type 3.

Daardoor kan ik sommige online functies, zoals voice chat, niet gebruiken.

Is het mogelijk om het NAT type te veranderen naar type 2 via de instellingen van de flybox router?

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: UPnP enabled (was al zo)en IP adress van PS4 in DMZ gezet.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

Ugh @Woutert,

 

Al een rookseintje verstuurd naar onze Orange-stamleden? Zij kunnen je helpen om je APN te activeren. 🙂

 

Je kan hen contacteren via het gratis nummer 5000 (optie 4)

 

Zing met alle stemmen van de berg

🏹 Totems Groet 🏹

 

pg1234
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Voor een gelijkaardig probleem heb ik al ettelijke malen de voorbije 2 weken contact opgenomen met de Orange helpdesk. Ik werd bij wijze van spreken van het kastje naar de muur verwezen.

Niemand wist waar ik over sprak, nochtans legde ik het zeer eenvoudig uit. Voor een tijdelijke beveiligingstoepassing hebben we op een data-simkaart een publiek ip-adres nodig ipv het standaard privaat ip-adres. Letterlijk niemand op de helpdesk heeft mij kunnen helpen. 

Wie moet ik contacteren?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Voor een gelijkaardig probleem heb ik al ettelijke malen de voorbije 2 weken contact opgenomen met de Orange helpdesk. Ik werd bij wijze van spreken van het kastje naar de muur verwezen.

Niemand wist waar ik over sprak, nochtans legde ik het zeer eenvoudig uit. Voor een tijdelijke beveiligingstoepassing hebben we op een data-simkaart een publiek ip-adres nodig ipv het standaard privaat ip-adres. Letterlijk niemand op de helpdesk heeft mij kunnen helpen. 

Wie moet ik contacteren?

Ugh @pg1234,

Je moogt het webcare tribe op facebook of twitter contacteren. Ze doen de nodige aanpassingen voor jou.

Totem's groetjes,

Totem

 

0 pluimen
pg1234
Gewaardeerd verkenner

Hallo @Totem 

op welk twitter-adres kan ik hiervoor terecht?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen