annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NAT type veranderen

Topic gestart op: 31-10-18 09h48

Antwoorden: 40 antwoorden

Woutert
Gewaardeerd verkenner

NAT type veranderen

Beste,

De verbinding tussen mijn Orange flybox (huawei b525s-23a) en PS4 heeft als NAT type 3.

Daardoor kan ik sommige online functies, zoals voice chat, niet gebruiken.

Is het mogelijk om het NAT type te veranderen naar type 2 via de instellingen van de flybox router?

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: UPnP enabled (was al zo)en IP adress van PS4 in DMZ gezet.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

Labels (3)
40 ANTWOORDEN 40
Lodm
Rekruut scout

Ik heb ook al aantal keren gebeld naar klantendienst en beloofde me al 3x dat het binnen de 24u gaat opgelost zijn. Bij proximus en telenet ondervind ik geen probleem om mijn hotspot te delen met ps4

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb ook al aantal keren gebeld naar klantendienst en beloofde me al 3x dat het binnen de 24u gaat opgelost zijn. Bij proximus en telenet ondervind ik geen probleem om mijn hotspot te delen met ps4

Ugh @Lodm,

Als je met "hotspot" bedoelt "Flybox", mag je zeker contact opnemen met de webcare stamleden zodat je ze je instellingen kunnen aanpassen.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@C0RIINA 

Die antwoorden kunnen de laatste tijd wel even op zich laten wachten, maar uiteindelijk zal er wel iets komen.

Wat het probleem zelf betreft: die vraag is hier reeds een paar maal aan bod gekomen. Gebruik eens de "zoek" functie en je zal verschillende threads vinden die hierover gaan. Veel leesplezier.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Flitser
Gewaardeerd verkenner

Ok zal dit eens proberen @Totem

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem  over to you again, de klantendienst heeft @Flitser  niet geholpen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen