Internet
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Jerre
Gewaardeerde genezer

Re: NAT type veranderen

@Woutert  heb je intussen NAT type 2 op de PS4, verbonden via de flybox ?

0 pluimen
Flitser
Gewaardeerd verkenner

Ik zoek een gelijkaardige oplossing maar dan gewoon voor mijn GSM, ik wil namelijk via hotspot online gamen als ik niet thuis ben met mijn switch. Maar dit lukt 1/20 keer ofzo.

Als ik zou weten welke apn instellingen ik moet kiezen enzo voor een publiek ip zou het mss wel lukken

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik zoek een gelijkaardige oplossing maar dan gewoon voor mijn GSM, ik wil namelijk via hotspot online gamen als ik niet thuis ben met mijn switch. Maar dit lukt 1/20 keer ofzo.

Als ik zou weten welke apn instellingen ik moet kiezen enzo voor een publiek ip zou het mss wel lukken

Ugh @Flitser,

Kan je een rooksignaal sturen naar onze Orange-stamleden van de technische dienst?

Zij kunnen namelijk je APN-instellingen aanpassen.

Je kan hen bereiken via het gratis nummer 5000 (optie 4-3-2-1)

Laat de magishe trommel eeuwig klinken

✋ Totems Saluut ✋

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Flitser  laat iets weten als het gelukt is, ik heb liever geen publiek IP op m'n telefoon maar wel op m'n Surf Extra Card.

Als je telefoon verbonden is kan je onder settings -> about phone -> status nagaan of je een publiek IP adres gekregen hebt.

Dus geen 192.168.0.0 - 192.168.255.255 , 172.16.0.0 - 172.31.255.255 of 10.0.0.0 - 10.255.255.255

0 pluimen
Flitser
Gewaardeerd verkenner

Ik had even met support zitten bellen maar daar kon niemand mij verder helpen. De persoon was ook even weg om het te gaan vragen maar zei nadien dat ik wel kan joinen maar niet hosten. Maar geen van beide werkt

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem  over to you again, de klantendienst heeft @Flitser  niet geholpen.

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik had even met support zitten bellen maar daar kon niemand mij verder helpen. De persoon was ook even weg om het te gaan vragen maar zei nadien dat ik wel kan joinen maar niet hosten. Maar geen van beide werkt

Ugh @Flitser,

Ow :-(!

Je kan je APN-instellingen helaas niet zelf aanpassen. Kan je een rookseintje sturen naar de Orange-stamleden op onze sociale kanalen Facebook & Twitter. Vermeld gerust Totem in je gesprek. Zij weten wat doen ;-)!

@Jerre: bedankt voor je rooksignaal 💨!

Laat het kleurrijke pluimen regenen

✋ Totems Groet ✋

0 pluimen
Flitser
Gewaardeerd verkenner

Ok zal dit eens proberen @Totem

0 pluimen
Flitser
Gewaardeerd verkenner

@Totem Blijkbaar kunnen ze voor mij enkel iets doen als ik een zakelijk abonnement heb. Mss tijd voor eens te kijken bij de concurrent want ik weet dat het daar wel werkt Smiley Vrolijk. Jammer wel, ik zie wel wat ik doe

Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem Blijkbaar kunnen ze voor mij enkel iets doen als ik een zakelijk abonnement heb. Mss tijd voor eens te kijken bij de concurrent want ik weet dat het daar wel werkt Smiley Vrolijk. Jammer wel, ik zie wel wat ik doe

Ugh @Flitser,

Daar wil ik graag een stokje voor steken. Mag ik je vragen om contact op te nemen met de Orange-stamleden op de sociale kanalen Facebook & Twitter? Dan kunnen ze je dossier onder de loep nemen.

Drink hoop uit de waterbron

✋ Totems groet ✋

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen