annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na installatie geen internet

Topic gestart op: 21-04-19 17h56

Antwoorden: 1 antwoord

Carlos11
Aspirant verkenner

Na installatie geen internet

OPGELOST

Na 48 uur heb ik nog steeds geen internet. Het zou na 48 uur geactiveerd worden. Nu vrees ik dat de dienst vandaag en morgen gesloten is door de feestdagen. Dit zou betekenen dat ik nog 2 dagen geen internet zal hebben. Iemand enig idee hoelang dit nog zal duren en of de diensten vandaag open zijn? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Carlos11  jammer genoeg zijn de diensten gesloten vandaag en morgen. Deze gaan terug breikbaar zijn vanaf dinsdag. Misschien is er geen internet omdat Telenet uw signaal nog erop moet zetten? Anders eens de modem herstarten en zien of er toch internet is. Anders via facebook messenger contact nemen of via het nummer de 5000 de klantendienst. Hopelijk is het snel in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Carlos11  jammer genoeg zijn de diensten gesloten vandaag en morgen. Deze gaan terug breikbaar zijn vanaf dinsdag. Misschien is er geen internet omdat Telenet uw signaal nog erop moet zetten? Anders eens de modem herstarten en zien of er toch internet is. Anders via facebook messenger contact nemen of via het nummer de 5000 de klantendienst. Hopelijk is het snel in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen