annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog steeds aan het wachten op de installateur!

Topic gestart op: 01-10-18 12h35

Antwoorden: 4 antwoorden

Lisaxthomas
Aspirant verkenner

Nog steeds aan het wachten op de installateur!

Beste,

 

Wij zijn op 24 september verhuisd van een appartement (wat we huurden) naar een huis (wat we gekocht hebben). Hier zou een aansluiting van Telenet zijn en hierdoor zijn we al een week aan het wachten op de installatie van Orange, omdat jullie blijkbaar info nodig hebben van Telenet.. (exacte locatiebepaling als ik me niet vergis) ik heb op maandag 24/9 een smsje van jullie gehad: "dit kan tot 5 werkdagen duren". Ik vind dat het zeer lang duurt en ben hier echt ZEER ontevreden mee! Wij zitten al een week zonder tv en internet. 

Ik heb reeds 4 keer gebeld naar 5000 en telkens heeft dit 19min. geduurd, tijdens die 19min. hebben ze mij 15MIN!!! on hold gezet om daarna het antwoord "wij hebben nog geen info doorgekregen" te geven.. 

 

Ik ben diep teleurgesteld en als dit vandaag niet wordt opgelost, ben ik morgen klant bij een andere provider! 

 

Lisa

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
hvis1608
Aspirant verkenner

Ik heb dezelfde slechte ervaring. Ik kreeg een SMS dat de technieker op 05/10 zou langskomen. Ik heb dus 05/10 vrijgenomen. Maar niemand kwam. Ze hadden toch mij kunnen bellen? Als ik niet thuis ben dan kost me dat 99 euro, maar als zij niet komen. Enfin. 5000 gebeld en mij werd verteld dat dat kwam door telenet. Vroeg om teruggebeld te worden voor een nieuwe afspraak in de komende week in de avond (zonder meerkost). Ik werd niet teruggebeld. Dus zaterdags ge-emailed met dezelfde vraag (maar dan terugbellen op maandag). Geen reactie. Dinsdags maar weer gebeld naar 5432 want 5000 werkt met mijn abbo niet. Nieuwe afspraak voor 18/10. Ook deze bevestigd per sms. Maar vandaag kreeg ik een nieuwe datum via sms 23/10.

Al vanaf 28/09 zijn we mobiel bij Orange (dat ging redelijk - netwerkoverdracht was problematisch - uiteindelijk heb ik scarlet gebeld en die hebben mij de imie gegeven die ik weer aan orange heb overgedragen zodat ze de overdracht in order konden maken). Ben benieuws of de dubbele data toch nog actief wordt of dat we toch moeten gaan bijbetalen. Want de eerste rekening heb ik al ontvangen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Lisaxthomas het probleem is dat Orange afhankelijk is van telenet voor de aansluiting van eventueel de kabel of het weg halen van een filter en andere zaken. Wat Orange doet is een ticket anmaken , ook met prioriteit , en dan is Telenet verplicht dit op te volgen. Maar natuurlijk gaat Telenet voorrang geven aan hun klanten alvorens dat de Orange klant aan de beurt is. aanvragen worden wel verwerkt maar men zal toch wat geduld moeten hebben voor dat Telenet langs komt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Toen ik ben verhuist naar mijn huis en Telenet overnam naar mijn nieuwe huis heeft dit toch ook wel dik 2 weken geduurd hoor.

Ik vond dat best wel plezant zo zonder internet (en dat voor een IT-er).

Was nog in de tijd dat smartphones er nog niet waren of in de absolute begindagen, mobiele data ook niet. Dus dat was echt zonder internet toen.


Denk dat je gewoon geduld moet hebben zoals anderen aangeven.

Jeroewn
Leidende verkenner

Sommige zaken nemen nu eenmaal wat tijd in beslag. Ik heb telkens bij een verhuis mijn aanvraag op voorhand gedaan en dan de effectieve afspraak gepland de dag na de verhuis. Zo gaat alles veel vlotter.

De kans bestaat als je nu ergens anders een aanvraag doet, je opnieuw kan beginnen wachten. Elke dag bellen zal vrees ik niet veel helpen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen