Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-18 12h17
Antwoorden: 11 antwoorden
Gisteren om 9u 's morgens geweest. Na installatie nogsteeds geen internet! Wat mij beloofd werd is dat de techniker die internet komt installeren pas vertrekt als alles gecontroleerd is, dus dat er overal thuis internet voorziet van goede verbinding en zo niet zelfs wifi versterker installeert.
Nu zit ik te wachten op hun telefoon dat het zogezegd interne problemen zijn of whatever...
Ik kreeg zogezegd 2GB gratis op mijn mobiele telefoon maar dan werd er ineens gezegd dat ik ervoor moest betalen? Dus voor extra centjes kunnen jullie me wel iets aanbieden?
Heel teleurgesteld in jullie service!
We zijn in 2018, bijna 2019. Internet is een MUST. Tis daarvoor dat ik bij jullie ben aangesloten. Er zijn mensen die hun werk afhangt van internetverbinding!
Gisteren om 9u 's morgens geweest. Na installatie nogsteeds geen internet! Wat mij beloofd werd is dat de techniker die internet komt installeren pas vertrekt als alles gecontroleerd is, dus dat er overal thuis internet voorziet van goede verbinding en zo niet zelfs wifi versterker installeert.
Nu zit ik te wachten op hun telefoon dat het zogezegd interne problemen zijn of whatever...
Ik kreeg zogezegd 2GB gratis op mijn mobiele telefoon maar dan werd er ineens gezegd dat ik ervoor moest betalen? Dus voor extra centjes kunnen jullie me wel iets aanbieden?
Heel teleurgesteld in jullie service!
We zijn in 2018, bijna 2019. Internet is een MUST. Tis daarvoor dat ik bij jullie ben aangesloten. Er zijn mensen die hun werk afhangt van internetverbinding!
Ugh @Sira,
Ik verstuurde een rooksein aan de Orange-stamleden om je dossier met de hoogste urgentie te behandelen.
Neem je ook contact op met de Orange-stamleden op de sociale kanalen via Facebook of Twitter? Zij kunnen je een oplossing aanbieden voor je mobiele data.
Water en vuur zijn altijd in harmonie
✋ Totems Saluut ✋
@Sira je geeft geen details, welke lichtjes branden er op de Orange router ?
Als je een toestel met een netwerkkabel op de router aansluit heb je dan internet ?
Bij mij was de aansluiting op 13/08 en het heeft tot 04/10 geduurd eer Orange na veel aandringen eindelijk iemand van Infrax inschakelde. Het probleem was een slechte verbinding aan de paal in de straat, toevallig net nadat Telenet hier werd afgesloten.
Er is wel verbetering op komst, de Orange technieker die hier op 01/10 voor niets stond (aangerekend maar nadien op aanvraag gecrediteerd) wist te melden dat ze volgend jaar zelf aan het netwerk op straat mogen werken.
@Sira het is jammer te horen dat de installatie bij u geen goed verloop gehad heeft. Wat ik u kan aanraden is eens met de klantendienst contact op te nemen nummer 5000 . Wij kunnen u ook geen antwoord geven waarom u geen internet heeft . Kan u enkel een paar redenen geven waarom er geen internet zou zijn maar ook daar heeft u niet veel aangezien het daar door niet gaat werken.