annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontevreden over de dienstverlening

Topic gestart op: 09-12-18 11h29

Antwoorden: 10 antwoorden

Bart-84
Ervaren verkenner

Ontevreden over de dienstverlening

OPGELOST

Enkele weken geleden zijn we verhuist, we hebben de nodige dienst hiervan op de hoogte gebracht.

Week één na verhuis de nodige diensten bij Orange weer gecontacteerd om te vragen hoe het zat voor onze installatie. Reactie helpdesk: "Sorry de installatie kan niet plaatsvinden omdat er nog werken moeten gebeuren om de hoofdkabel aan te sluiten. Deze werken moeten door Telenet worden uitgevoerd."

Dus bel ik zelf naar Telenet: "Alles is aangesloten en klaar om te worden gebruikt". Weer contact opgenomen met Orange, weer een nieuw persoon aan de lijn: "Ah ja meneer er moet een betaling gebeuren van ons naar Telenet en die is nog niet gebeurd." Ik ga jullie alle details besparen van de 11u durende gesprekken met de helpdesk gedurende een week. Zoals je kan raden week één geen internet, uiteindelijk hen toch kunnen overtuigen om een Flybox op te sturen om ons uit de nood te helpen. Als zelfstandige heb ik mijn internet echt nodig. Einde week één komt de Flybox aan maar werkt niet ... "We vinden de box noch de bijgeleverde SIM kaart niet terug in het systeem.".Ondertussen contact opgenomen met Proximus om mijn 4G data pakket uit te breiden naar 15GB (Binnen 30 minuten was dit klaar dus ik kon weer even verder werken).

Het heeft nog eens 4 dagen gekost voor de flybox verbinding had, en uiteindelijk kon ik met ondermaatse snelheid en verbinding die altijd uitviel dan toch gebruikmaken van het "internet". 

Na bijna twee weken vloeken en prullen met de Flybox eindelijk iemand van Orange over de vloer om de COAX kabel in de modem te pluggen en de versterker te plaatsen. Na 12 minuten was hij klaar en moest hij via zijn laptop de installatie activeren. Hier liep hij echter tegen een bug in het systeem aan, de man heeft nog bijna een uur liggen bellen naar de interne dienst en het proberen aan de praat te krijgen. Helaas niet gelukt, de technieker kan hier ook niet aan doen en hem valt ook niets te verwijten. De interne dienst wist wel te zeggen dat dit binnen de 24 uur inorde zou komen. We zijn nu meer dan 72 uur later, weer enkele uren aan de telefoon gespendeerd en te horen gekregen "het dossier is aangemaakt en ticket geopend". Nog steeds geen internet via de kabel! Ondertussen krijgen we wel al een dikke factuur van Orange voor vanalles en nog wat!

Wie gaat alle kosten vergoeden die ik geleden heb omdat ik bepaalde services niet kon garanderen aan mijn klanten ? Orange stuurt maar facturen, moet ik mijn facturen doorsturen naar hen dan ? Dan kunnen ze ons evengoed 5 jaar gratis internet leveren en dan dekken ze de helft van de kosten nog niet eens.

Een mens zal dan maar weer eens klacht moeten neerleggen bij de onbudsdienst voor telecom. Moet alles dan nu ook weer via de rechtbank worden geregeld. Hoe moeilijk kan het tegenwoordig zijn om iemand te voorzien van internet.

Met vriendelijke groeten,
Bart

Labels (2)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
a148146
Leidende verkenner


@Totem  schreef:

Ugh @Bart-84,

 

Ik snap dat deze situatie veel frustraties opwekt helaas. De Orange-stamleden lichtten me in dat je probleem gelukkig opgelost is geraakt.


We betreuren deze situatie enorm! Indien we je met iets verder kunnen helpen, aarzel zeker niet om ons een seintje te geven.

 

Dans de overwinning tot in de nacht

Totems Saluut


Mij lijkt heel dat verhaal ongeloofwaardig. Dat is gewoon een operator neerhalen. Al die toestanden kunnen volgens mij niet op één zelfde moment samen vallen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bart-84
Ervaren verkenner

Beste,

Ons probleem is uiteindelijk opgelost geraakt, ik snap dat er soms al eens dingen fout kunnen lopen. Maar dan verwacht ik wel duidelijke communicatie, niet het standaard antwoord : "we zijn er aan bezig morgen is het opgelost" gedurende 3weken.

Achja de zaak is nu opgelost we hebben Weer de nodige diensten Ter onze beschikking. Dus zand erover zou ik zeggen.

Helaas had ik nog niet de tijd gevonden om te reageren op deze topic.

Met vriendelijke groeten,

Bart

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

had gevraagd om de vaste telefoon te schrappen bij optie , men heeft dat beloofd , maar helaas men blijft de tarief aanrekenen terwijl ik geen vaste telefoon heb !Ook de gemiste afspraken hebben nooit plaats gevonden , deze werden ook aangerekend , had ik gemeld , ook hier staat het toch op de factuur !!! dus OPLETTEN MET DE FACTUREN  !!!! Het contact is slecht bereikbaar , voor de kleinste problemen moet men steeds naar het nummer 5000 bellen , dan moet ze nog beschikbaar zijn want de lijn is natuurlijk constant in gebruik .  

Ugh @lovelieven,

Als je de klantendienst niet kan berijken, aarzel zeker niet om de Webcare-tribe via sociale media te contacteren, zo krijg een antwoord zo rap mogelijk.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Bart-84
Ervaren verkenner

Beste,

Ons probleem is uiteindelijk opgelost geraakt, ik snap dat er soms al eens dingen fout kunnen lopen. Maar dan verwacht ik wel duidelijke communicatie, niet het standaard antwoord : "we zijn er aan bezig morgen is het opgelost" gedurende 3weken.

Achja de zaak is nu opgelost we hebben Weer de nodige diensten Ter onze beschikking. Dus zand erover zou ik zeggen.

Helaas had ik nog niet de tijd gevonden om te reageren op deze topic.

Met vriendelijke groeten,

Bart

a148146
Leidende verkenner


@Totem  schreef:

Ugh @Bart-84,

 

Ik snap dat deze situatie veel frustraties opwekt helaas. De Orange-stamleden lichtten me in dat je probleem gelukkig opgelost is geraakt.


We betreuren deze situatie enorm! Indien we je met iets verder kunnen helpen, aarzel zeker niet om ons een seintje te geven.

 

Dans de overwinning tot in de nacht

Totems Saluut


Mij lijkt heel dat verhaal ongeloofwaardig. Dat is gewoon een operator neerhalen. Al die toestanden kunnen volgens mij niet op één zelfde moment samen vallen.

Bart-84
Ervaren verkenner

Beste a148146,

Indien u twijfelt aan de authenticiteit van mijn verhaal heb ik geen enkel probleem om dit even volledig in detail (met de nodige data) met u te bespreken. Indien nodig mag u gerust de nodige telefoongesprekken met de telecom operator opvragen hoor, u zult dan wel ongeveer 30u+ van uw tijd moeten vrijmaken voor het beluisteren van den communicatie. 

a148146
Leidende verkenner


@Bart-84  schreef:

Beste a148146,

Indien u twijfelt aan de authenticiteit van mijn verhaal heb ik geen enkel probleem om dit even volledig in detail (met de nodige data) met u te bespreken. Indien nodig mag u gerust de nodige telefoongesprekken met de telecom operator opvragen hoor, u zult dan wel ongeveer 30u+ van uw tijd moeten vrijmaken voor het beluisteren van den communicatie. 


Ik hoef hier niets in twijfel te trekken en blijf ook niet bekvechten over een verhaal dat ik altijd ongeloofwaardig zal vinden. Ik weet ook niet waarom u zich zo verdedigd met cijfers precies of we het nog niet goed gelezen hadden.

Leden met de meeste pluimen