annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugval snelheid inernet.

Topic gestart op: 23-04-18 07h00

Antwoorden: 10 antwoorden

zjang
Aspirant verkenner

Terugval snelheid inernet.

Af en toe, 4 tot 5 maal per maand valt mijn snelheid van mijn bekabelt enorm terug.

waar dit normaal het volgende is.

Het euvel is alleen te verhelpen met een herstart van de modem door een stroomonderbreking of een herstart via de browser. Zeker geen grootverbruiker in de zin van 750 GB per maand.

Wel fervente Netflixers, dit met 3 personen. Ook wel occasioneel gebruik P2P.

Mijn inziens zit ik niet op smalband omdat herstart steeds helpt;

Iemand? 

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Teur
Ervaren verkenner

Ik heb een switch (Netgear 308) geïnstalleerd. Probleem opgelost. Ik sukkelde al maanden met dit probleem.

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Hey Orange

Zelfde probleem hier ! (soms maar 10Mbps down en 2 up, das zo jaren 2000 😉 )
Ik vind het niet erg om de modem eens te herstarten maar momenteel is het toch 3keer per week....

Hoe kan dit ? oplossing ?
thx

0 pluimen
jap
Rekruut scout

ook regelmatig terugval maar heb nog nooit de volle 100Mbps gekregen waarvoor ik betaal beste geval is 65 Mbps, probleem is dat mijn bewakingscamera's uitvallen. schandalig dat je niet krijgt waar je voor betaald heb ook al router bij moeten kopen

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

ook regelmatig terugval maar heb nog nooit de volle 100Mbps gekregen waarvoor ik betaal beste geval is 65 Mbps, probleem is dat mijn bewakingscamera's uitvallen. schandalig dat je niet krijgt waar je voor betaald heb ook al router bij moeten kopen

Ugh @jap,

Via deze post van @patrick2 vind je al de stappen die je moet volgen om je wifisnelheid te verbeteren.

Ook, om de echte snelheid van je internet te kennen moet je een speedtest uitvoeren via je pc, en het moet aan je modem aangesloten worden via ethernetkabel.

Tribers, de nieuwe structuur komt eraan!

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen