Internet
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Sas
Aspirant verkenner

Wel sterk wifi signaal, maar geen internet?

Na héél, héél veel gedoe en nog veel langer wachten is de verhuis van mijn internet en TV vandaag dan toch in orde geraakt.
TV werkt, internet daarnet ook even. Maar nu niet meer! 

Het wifi-signaal kan gezien worden door verschillende apparaten en het lukt ook verbinding te maken. Maar als ik wil surfen, dan lijkt er toch geen verbinding te zijn...?
Ik heb de modem al herstart, het wifi-signaal op de modem al eens uit en weer aan gezet maar het probleem blijft..
De klantendienst van Orange is uiteraard al heel de dag 'bezet'. 
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg??

Bedankt!!

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Leidende genezer

Re: Wel sterk wifi signaal, maar geen internet?

@Sas heeft u internet als u met een kabel rechtstreeks aan depc en modem zit.? 

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Sas wat nog kan is dat uw activering nog aan het doorlopen is van het internet. 

0 pluimen
Sas
Aspirant verkenner

Hmm.. geen idee! Hoe test ik dat? Met welke kabel hoe en waar? (Ik ben duidelijk geen techneut..)

0 pluimen
Kristof92
Rekruut scout

Bijvoorbeeld de netwerkkabel die nu verbonden is met jouw decoder. Deze zou je rechtstreeks kunnen inpluggen in de modem en pc. Zo kan je nakijken of je wel bekabeld op het internet kan.

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Na héél, héél veel gedoe en nog veel langer wachten is de verhuis van mijn internet en TV vandaag dan toch in orde geraakt.
TV werkt, internet daarnet ook even. Maar nu niet meer! 

Het wifi-signaal kan gezien worden door verschillende apparaten en het lukt ook verbinding te maken. Maar als ik wil surfen, dan lijkt er toch geen verbinding te zijn...?
Ik heb de modem al herstart, het wifi-signaal op de modem al eens uit en weer aan gezet maar het probleem blijft..
De klantendienst van Orange is uiteraard al heel de dag 'bezet'. 
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg??

Bedankt!!

Ugh @Sas,

Kan jij nu genieten van de magische krachten van het LOVE-internet?

Uitstekende tip @Kristof92! ;-)

Oost west, prairie best

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Sas
Aspirant verkenner

Hoi Tribe,

Het is nog steeds niet opgelost.. 
Inntussen werkt het internet (alleen op computer, amper op tablet of gsm) maar het is zoooooo traag dat ik steeds overschakel naar mijn 4G om mijn werk gedaan te krijgen.
Ik heb een zelfstandige zaak, het is echt om te huilen! 
Als er nog een oplossing uit de bus komt, dan zal ik het melden! En anders heeft Telenet een nieuwe klant aan mij!

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoi Tribe,

Het is nog steeds niet opgelost.. 
Inntussen werkt het internet (alleen op computer, amper op tablet of gsm) maar het is zoooooo traag dat ik steeds overschakel naar mijn 4G om mijn werk gedaan te krijgen.
Ik heb een zelfstandige zaak, het is echt om te huilen! 
Als er nog een oplossing uit de bus komt, dan zal ik het melden! En anders heeft Telenet een nieuwe klant aan mij!

Ugh @Sas,

Ik kan begrijpen dat dit enorm frustrerend is!

Mag ik toch vragen om elke speedtesten uit te voeren? Zowel vlakbij als verder van je modem? De resultaten mag je dan doorgeven aan onze Orange-stamleden van de technische dienst. Zij kunnen op die manier je signaal nakijken.

Waar rook is, is een vredespijp

Totems Groet

0 pluimen
eyegraphic
Gewaardeerd verkenner

Hier exact hetzelfde probleem...
Ik heb reeds nieuwe modem ontvangen, maar probleem blijft.
(Mijn draadje op het forum: https://community.orange.be/t5/Internet/Wifi-wel-verbonden-geen-internet/)

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

@eyegraphic 

Ik heb eens op uw link geklikt en die geeft een foutmelding. Hier de juiste link naar uw draadje:

https://community.orange.be/t5/Internet/Wifi-wel-verbonden-geen-internet/m-p/17833#M1875

Zoals je kan zien ontbreken bij u de achterste parameters.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen