annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi sterkte/bereik en kostenloze oplossing van Orange?

Topic gestart op: 21-02-18 23h56

Antwoorden: 28 antwoorden

Funki
Gewaardeerd verkenner

Wifi sterkte/bereik en kostenloze oplossing van Orange?

Wifi (bereik) is bij ons thuis minder sterk sinds Orange internet.

Had voorheen het Basic Telenet abonnement en konden probleemloos boven streamen en Wifi gebruiken...Nu helaas zelfs al problemen om draadloze printer nog maar te gebruiken.

Volgens een collega zou Orange in dit geval als tegemoetkoming kosteloos zorgen voor een 'Wifi extender' of een 'Wifi repeater' of iets gelijkaardig zorgen.

Klopt dit? Iemand ervaring mee?

Labels (3)
28 ANTWOORDEN 28
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Rob_Gielen 

Een mesh netwerk is inderdaad een zeer goede maar ook een zeer dure oplossing. Om gewoon de WiFi te verbeteren is een strategisch geplaatst AP al een zeer goede oplossing. Liefst via een UTP kabel, maar desnoods met een powerline, dan hoeven er zelfs geen kabels getrokken te worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jeannedarc
Aspirant verkenner

Qua telefonie absoluut geen klagen, integendeel je krijgt enorm veel voor een abonnement van 8€/maand.

voor tv en internet ben ik echt teleurgesteld en kan het eveneens wijten aan “er nog niet klaar voor zijn”. De wil is er wellicht, maar werking voldoet echt niet aan de verwachtingen...

we betalen graag, maar dan wel voor een goed en CONTINU werken van wifi en tv !

Frank76
Leidende verkenner

Maand of 8 klant.
Hier werkt alles perfect.

Internet identiek aan Telenet. WiFi merk ik eigenlijk ook geen verschil. Overal zeer goed signaal thuis.
Digicorder gaat duidelijk sneller (mede omdat ik een oud model had bij Telenet).

Enige jammere is geen TV-gids via website. En dat je niet TV kan kijken via mobile of via web.

Jeannedarc
Aspirant verkenner

Wij zijn sinds september 17 klant bij Orange.

Helemaal herkenbaar en zeer frustrerend probleem. Al diverse keren gebeld met 5000 en dito “oplossingen”. Dan werd alles gereset en dan werkte alles weer voor een 2 weken, dan bleek onze versterker niet goed te zijn (tijdens onze jaren bij Telenet nooit problemen mee gehad) en konden we een nieuwe aankopen (dus NIET kosteloos). 

Momenteel “modderen” we wat aan, maar de wifi kwaliteit is echt niet wat we gewoon waren. Idem TV (al de problemen die ik hier lees hebben wij ook)...

Het raakt gewoon nooit 100% opgelost en dit is zeer jammer.

Leden met de meeste pluimen