annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xbox one X connectie problemen.

Topic gestart op: 17-06-18 22h45

Antwoorden: 49 antwoorden

redroom82
Ervaren verkenner

Xbox one X connectie problemen.

OPGELOST

Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X. 

Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet. 

Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.

Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen  

 

Is er iets wat ik gemist heb? 

Labels (4)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
waxje
Ervaren verkenner

Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing. 

De switch kost 20€. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

49 ANTWOORDEN 49
kopie
Aspirant verkenner

Hallo , 

Ik had een maand geleden een gewone xone en geen inlogproblemen 

toen kocht ik een one x en sindsdien heb ik problemen online te gaan . 

Of het upnp is niet goed , of het dns soms is het opgelost met xbox te resetten soms met de modem te resetten soms lukt het echter zelfs niet om online te gaan . 

Zal mijn probleem ook opgelost worden met een switch er tussen ? 

Ik ben echt een leek in al die zaken dus weet zelfs niet wat een switch doet . 

Groeten 

0 pluimen
kopie
Aspirant verkenner

Als ik het goed begrepen heb dan verbind de tp-link tl-sg105 met qos en igmp via wifi met de modem wat niet ideaal is voor online gamen toch ? Is het niet sneller via de kabel ? 

@waxje

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Ik heb toch geen enkel probleem ondervonden met de switch ertussen. 

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Hey redroom82,

 

PS4 en consoorten hebben ook dit soort problemen, NAT problemen.

 

Wat uitleg errond van Microsoft zelf: https://support.xbox.com/nl-BE/xbox-one/networking/nat-error-solution

 

Probeer eens de DMZ in te stellen naar het vast IP adres van je XBOX om te kijken of dit je probleem oplost?

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Beste,

 

Dus dan moet je bij Jouw Modem - Jouw lokaal netwerk - een vast IP adress toekennen aan je xbox.

Datzelfde IP address moet je dan bij Jouw Netwerk - DMZ host ingeven bij het LAN address van jouw apparaat?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen