annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xbox one X connectie problemen.

Topic gestart op: 17-06-18 22h45

Antwoorden: 49 antwoorden

redroom82
Ervaren verkenner

Xbox one X connectie problemen.

OPGELOST

Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X. 

Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet. 

Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.

Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen  

 

Is er iets wat ik gemist heb? 

Labels (4)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
waxje
Ervaren verkenner

Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing. 

De switch kost 20€. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

49 ANTWOORDEN 49
Johnne
Aspirant scout

Is hier iemand die reeds een oplossing heeft gevonden behalve dan een swith tussen plaatsen 

 

groeten John 

0 pluimen
Teur
Ervaren verkenner

Ik had ook altijd diezelfde problemen. Ook bij PS4 had ik problemen, vooral bij het versturen van berichten. Ben ondertussen bij Telenet, die voorzien IPv6 ipv IPv4 bij Orange, heb je geen NAT gezeik meer...

0 pluimen
Teur
Ervaren verkenner

Ook bij mij is dit de oplossing. Ik heb nu heel goede verbinding (ethernet) met al mijn toestellen (desktop, PS4, XBox). 

 

Ik ben een totale leek op dit gebied, maar vind het toch vreemd dat de technici van Orange daar niet konden op komen. Ik ben ook al maanden aan het sukkelen met mijn internet verbinding...

Thanks!

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Nu heeft iemand nog iets anders voorgesteld.

Ik had al eens geprobeerd om een statisch ip adres te gebruiken maar deze persoon zegt dat Orange misschien bepaalde IP adressen heeft gereserveerd voor statische ip adressen.

Iemand een idee welke dat kunnen zijn? 

 

Ofwel kunnen de techniekers dat doen en is ons probleem ook opgelost. (denk ik) 

0 pluimen
Teur
Ervaren verkenner

Heb zelfde probleem, zowel bij XBox als PS4.

Mijn XBox werkt best met WiFi, PS4 met kabel (heb ook alles al geprobeerd qua settings modem)

Volgens PS ligt het aan de provider. Ik heb mijn console getest bij familie met een andere provider (proximus/telenet) en daar werkte mijn console wel goed.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen