annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gespamd door Orange verkopers

Topic gestart op: 26-05-18 10h16

Antwoorden: 18 antwoorden

carmania2000
Aspirant verkenner

Gespamd door Orange verkopers

moesten er hier mensen zijn die geintresseerd zijn in een goedkoop en goed pakket mogen die mij altijd een pb sturen.  Kwaliteit beter dan orange en prijs lager dan orange.  Wij hebben wel een goed klantendienst en service.  Voila wij zullen jullie ook eens heel de dag spammen zoals jullie in onze facebookgroepen doen

 

Labels (2)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

moesten er hier mensen zijn die geintresseerd zijn in een goedkoop en goed pakket mogen die mij altijd een pb sturen.  Kwaliteit beter dan orange en prijs lager dan orange.  Wij hebben wel een goed klantendienst en service.  Voila wij zullen jullie ook eens heel de dag spammen zoals jullie in onze facebookgroepen doen

@carmania2000,

 

Ik snap dat dit enorm frustrerend is. En dit is zeker niet de gang van zaken bij Orange. Wij betreuren dit ten zeerste! 

 

Aarzel zeker niet om de namen in kwestie op te schrijven en dit door te geven. Dan kunnen wij dit onderzoeken en het nodige doen!

 

Maar begrijp ook dat Tribe volspammen geen oplossing biedt voor je probleem. 😉 Wat niet wil zeggen, dat we je graag willen verder helpen!

 

Groetjes

Assia

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Beste ,

 

U wil niet gespamt worden op Facebook maar hier doet u dat wel als een soort tegen actie van wat u spammen vindt van Orange op Facebook. Mocht u hier last van ondervinden kan u gewoon op facebook orange blokkeren voor spamming daar bestaan regels voor. Ten tweede weet 100 procent zeker dat orange dit niet doet voor klanten aan te werven omdat het niet bepaald netjes is om het via zo een weg te doen en is ver gezocht om zo klanten te bnden. een bedrijf als orange heeft dat ook niet nodig om het z te doen . U bent bezig om via deze weg klanten te binden omdat u een product wil verkopen maar blijkbaar niet verkoopt dus gaat u via een community die bedoeld is mensen te helpen u belachelijk zitten maken. Zou toch eens over wegen om dan via facebook reclame te maken voor uw product te verkopen. Dus mocht u niks zinnigs te zeggen hebben hier laat het dan leuk voor iedereen zijn zodat mensen met echte vragen wel geholpen kunnen worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
carmania2000
Aspirant verkenner

En toch doet orange het zo,  zijn allemaal schijnzelfstandige die werken voor een dochteronderneming van orange.  Doen niets anders dan groepen spammen om klanten te zoeken.  Ik verkoop trouwens niks, is enkel om orange eens te laten zien hoe leuk hun manier van verkopen is.

0 pluimen
mechanik
Veteraan verkenner

spreek dan die "schijnzelfstandigen" aan ipv van ons gebruikers lastig te vallen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen