annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox & klantenzone

Topic gestart op: 05-05-19 16h02

Antwoorden: 1 antwoord

FritzzZZzz
Gewaardeerd verkenner

Flybox & klantenzone

OPGELOST

hallo,

ik ben klant bij Orange voor 2 gsm abonnementen met klantnummer 1.6973933

Daarnaast heb ik nog een flybox in gebruik (easy internet @ home) met volgende klantnummer en gsm nummer

Klantnummer : 1.6973974

de flybox zou ik graag ook kunnen zien in mijn klantenzone (samen met mijn 2 gsm abonnementen) kwestie van mijn verbruik en dergelijke te kunnen opvolgen, heb hier voor al 2 x met de klantendienst gebeld zouden dit binnen 24 uur in orde maken maar dat is dus niet gebeurt

2° vraag: mijn flybox abbo bedraagt 20€ (flybox 150GB) volgens de gegevens die ik heb krijgen wij maar 130GB ipv de 150GB die zijn vermeld op de website van Orange

Hoe kan dit?

vriendelijke groeten,

 

lutin guido

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Beste Guido,

Zulke dingen zul je echt met de klantendienst moeten regelen, wij Tribers kunnen daar echt niks aan doen, wij zijn zelf ook gewone klanten. Aldus hebben wij geen inzage of wat dan ook in verband met klantendossiers. Naast de telefoon (5000) kun je ook facebook of twitter gebruiken. Daar is de respons redelijk vlot en goed.

Wat ik wel kan doen is u als tip meegeven van persoonlijke gegevens zoals een klantennummer NOOIT op een openbaar forum te posten. Heel de wereld kijkt mee, ook gasten met minder fraaie bedoelingen. Vermits we zelf onze posts niet meer kunnen verbeteren na een (vrij korte) periode zal ik hier even @Totem mentionen om uw post aan te passen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

Beste Guido,

Zulke dingen zul je echt met de klantendienst moeten regelen, wij Tribers kunnen daar echt niks aan doen, wij zijn zelf ook gewone klanten. Aldus hebben wij geen inzage of wat dan ook in verband met klantendossiers. Naast de telefoon (5000) kun je ook facebook of twitter gebruiken. Daar is de respons redelijk vlot en goed.

Wat ik wel kan doen is u als tip meegeven van persoonlijke gegevens zoals een klantennummer NOOIT op een openbaar forum te posten. Heel de wereld kijkt mee, ook gasten met minder fraaie bedoelingen. Vermits we zelf onze posts niet meer kunnen verbeteren na een (vrij korte) periode zal ik hier even @Totem mentionen om uw post aan te passen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen