annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zwart scherm met foutcode: zenders gecodeerd

Topic gestart op: 20-03-18 13h19

Antwoorden: 8 antwoorden

geert57
Gewaardeerd verkenner

Zwart scherm met foutcode: zenders gecodeerd

heb een tweede decoder gevraagd en ontvangen

na installatie werkt het niet en krijg enkel een zwart scherm met orange hand en de tekst waarop staat dat de zender gecodeerd is en 15min moet wachten

wacht nu al bijna een halve dag en na twee keer de klantendienst gebeld te hebben nog geen resultaat

collega's op de tweede lijn zouden er mee bezig zijn maar krijg geen oplossing

coax cabel en wifi werkt perfect

kan dit probleem ook nergens terug vinden

iemand dit reeds voor gehad en hoe opgelost?
alvast bedankt

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
lodvan
Rekruut scout

Hi, ik had net hetzelfde probleem. Maar een eenvoudige en goedkope oplossing: ik heb de nieuwe decoder even aangesloten op de plaats van de eerste reeds werkende decorder. Na paar tellen had ik alle zenders beneden op de nieuwe decorder. Daarna de nieuwe decoder weer naar boven op de bedoelde locatie aangesloten en het werkte als magie. Vraag me geen verklaring, ik weet alleen dat het zo werkt bij mij.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

heb een tweede decoder gevraagd en ontvangen

na installatie werkt het niet en krijg enkel een zwart scherm met orange hand en de tekst waarop staat dat de zender gecodeerd is en 15min moet wachten

wacht nu al bijna een halve dag en na twee keer de klantendienst gebeld te hebben nog geen resultaat

collega's op de tweede lijn zouden er mee bezig zijn maar krijg geen oplossing

coax cabel en wifi werkt perfect

kan dit probleem ook nergens terug vinden

iemand dit reeds voor gehad en hoe opgelost?
alvast bedankt

Ugh! @geert57,

 

Aangezien de vraag vrij concreet is, gaan we je het snelst kunnen helpen als je contact opneemt met de technische dienst. Hen kan je bereiken op het nummer 5000 optie 4-3-2-1 of je kan contact opnemen met onze collega's via sociale media, zij helpen je ook graag verder.

 

Totem

 

 

0 pluimen
Bart1967
Aspirant verkenner

Na levering van 2 de decoder ook hier geen ontvangstrechten na méér dan 30 minuten wachten.

Enkele vriendelijke dames aan de lijn gehad waarvan er eentje wist waarover ze sprak.

Decoder was verzonden maar nog niet geactiveerd door hun dienst.

Normaal dient dit te gebeuren alvorens ze die verzenden.

Probleem zou verholpen worden binnen de 3 dagen.

Dag na de levering krijg ik al telefoon dat het in orde zou moeten zijn.

Check en alles werkt perfect.

 

NelsonM
Orange-werknemer

Na levering van 2 de decoder ook hier geen ontvangstrechten na méér dan 30 minuten wachten.

Enkele vriendelijke dames aan de lijn gehad waarvan er eentje wist waarover ze sprak.

Decoder was verzonden maar nog niet geactiveerd door hun dienst.

Normaal dient dit te gebeuren alvorens ze die verzenden.

Probleem zou verholpen worden binnen de 3 dagen.

Dag na de levering krijg ik al telefoon dat het in orde zou moeten zijn.

Check en alles werkt perfect.

Super leuk om te lezen @Bart1967 ! ^^

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen