annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop GSM

Topic gestart op: 09-09-20 14h53

Antwoorden: 2 antwoorden

HanneD
Rekruut scout

Aankoop GSM

Hey!

 

Wij zitten al jaren bij Orange, al sinds het nog Mobistar was. Doordat mijn ouders al zo lang (business) klant zijn, krijgen wij soms korting op de aankoop van een nieuw toestel. Ik ben nu recent overgegaan door het abonnement op mijn eigen naam te nemen, en ben nu een vijftal maanden klant nog maar. Ik zou echter na nieuwjaar willen investeren in een nieuwe GSM, en ben tevens jarig op 5 januari. Weet iemand of ik via Orange een korting zou kunnen krijgen doordat ik nu zelf ook klant ben en/of jarig ben?

 

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

Dag @HanneD 

Aansluitend op het antwoord van @patrick2 

- Zorg dat je geen gsm met smartdata koopt - zie https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Orange-GSM-Prijs-aankoop-toestellen/m-p/76...

- Een verzekering zou ik persoonlijk niet nemen

- wel een beschermglas over het scherm 

- en misschien krijg je nog iets voor je oude gsm - kijk hier even wat de waarde er nog van is https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/gsm-en-smartphone/terugname-van-je-gsm

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@HanneD  of je nu jarig bent of dat je nu 5 jaar klant bent je krijgt altijd een korting op je toestel. Dat wil zeggen dat jij net als iedereen kan genieten van de korting die wordt aangegeven door Orange. Kijk ook zeker naar de website want je hebt daar elke maand een nieuwe korting op andere toestellen. je moet het wel zo bekijken , de korting die je krijgt zal je ook verbinden aan een contract van 12 of 24 maanden dus je koopt eigenlijk een toestel aan verminderde prijs en je betaald het verschil over die maanden terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen